ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

המיליארדר שהתעשר ממטבעות דיגיטליים מת בגיל 54 ממשככי כאבים

מתיו מלון, בן לשתי משפחות שייסדו בנקים, מת במרכז גמילה במקסיקו לאחר שבמשך שנים נאבק בהתמכרות למשככים

צילום אילוסטרציה: Abed Rahim Khatib / Flash90
צילום אילוסטרציה: Abed Rahim Khatib / Flash90 צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90



מתיו מלון, מיליארדר ויורש אימפריית בנקאות, מת באופן פתאומי בגיל 54. משפחתו של מלון אישרה את הדיווחים על מותו, אך לא סיפקה פרטים נוספים. העיתון "ניו יורק פוסט" דיווח כי מלון מת במרכז גמילה בקנקון שבמקסיקו.

מלון היה צאצא לשתי משפחות עשירות: משפחת מלון, שייסדה את בנק אוף ניו יורק מלון, ומשפחת דרקסל, שייסדה את בנק ההשקעות דרקסל ברנהם למברט, שפשט רגל ב-1994. הוא למד בבית הספר למינהל עסקים וורטון ועבד בהמשך בתעשיות האופנה והפיננסים. באחרונה דיווח המגזין "פורבס" כי מלון נהפך למיליארדר בזכות ההשקעה שלו במטבעות דיגיטליים. הוא השקיע במטבע הווירטואלי ריפל 2 מיליון דולר, השקעה שנהפכה עד מהרה למיליארד דולר.



מלוןצילום: מלון
מלון


אשתו הראשונה של מלון היא מעצבת האופנה תמרה מלון, שהיתה שותפה לייסוד מותג הנעליים ג'ימי צ'ו. לשניים יש בת. הוא היה נשוי גם למעצבת האופנה ניקול הנלי, ממנה יש לו שני ילדים נוספים.

לפי ה"פוסט", מלון נאבק במשך שנים בהתמכרות למשכך הכאבים אוקסיקונטין. ב-2016 הוא סיפר בראיון כי נהג להוציא 100 אלף דולר בחודש על תרופות ונטל כ-80 כדורים ביום. "הרופאים כל הזמן נתנו לי מרשמים כאילו מדובר בסוכריות. זה ממש חסר אחריות", אמר מלון בראיון ל"פוסט". לדבריו, הוא התמכר לאחר שסבל מפציעה. "אוקסיקונטין הוא כמו הרואין חוקי, וצריך לטפל בזה".
מתיו מלון התמכרות משכך כאבים מיליארדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד