י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

השפעה שלילית: גור ביטלה את חופשת הילדים

לאחר שמוסדות גור בבורו פארק עברו מהפך בפתיחת ת"ת חדש. כעת לראשונה, הילדים לא יזכו לחופשה בקיץ בהרים • יש "לתאם עם ההנהלה מקום רצוי המתאים לרוחנו, בכדי שהתלמיד יוכל להמשיך ללמוד גם בשנה הבאה ללא השפעות שליליות"

ילדי תלמוד תורה החדש בבורו פארק (באדיבות המצלם)
ילדי תלמוד תורה החדש בבורו פארק (באדיבות המצלם)



מהפך בחסידות גור בארה"ב: בהנהלת המוסדות החליטו לבטל את חופשת הקיץ לתלמידים בהרים יחד עם ההורים בכדי לשמור מסגרת לימודים רציפה לתלמידים גם בימי החופשה, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

במכתב שנשלח להורי תלמידי ה'תלמוד תורה' וכן להורי תלמידי הישיבה 'יגדיל תורה', נכתב בין היתר כי בכדי להצליח בהחדרת החינוך הטהור נדרשת קביעות ותמידיות לתלמידים במשך כל השנה לרבות חודשי הקיץ.

בחסידות הקימו מסגרת מיוחדת לחודשי הקיץ בשכונת בורו פארק, ומי שבכל זאת מתכוון לקחת את בנו לחודשי הקיץ בהרים עליו לתאם זאת עם המנהל אהרן דוד קופולוביץ ב"כדי לתאם מקום רצוי המתאים לרוחנו, בכדי שהתלמיד יוכל להמשיך ללמוד גם בשנה הבאה ללא השפעות שליליות".

במכתב של הנהלת הישיבה, הנהלים יותר חמורים, שם ההורים מתבקשים להשאיר את ילדיהם אצל קרובי משפחה או מכרים שנשארים בברוקלין ואינם נוסעים להרים. מי שאין באפשרותו מוזמן לדבר על הנושא עם המנהל הרוחני ולהבין עד כמה העניין חמור. בנוסף, מי שלא נוסע אינו רשאי בשום אופן לשלוח את בנו להרים.

כזכור, לפני פחות משנה עברו מוסדות גור בבורו פארק מהפך של ממש בפתיחת תלמוד תורה חדש, וכעת לראשונה הילדים לא יזכו לחופשה כמו שאר הילדים שנוסעים בקיץ להרים בגלל החום.







חסידות גור חופשה בהרים תקנון קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד