י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מנכ"ל הישיבה הליטאית גרר סערה וזעם

במועצה החרדית טלז-סטון פרצה סערה לאחר שנודע על הניסיון של גורמים בקריה להצניח את העסקן שלמה קרלנשטיין, כמועמד חיצוני לראשות המועצה המקומית. ב'דגל' אומרים כי הכל עדיין פתוח

קרלנשטיין עם חיים אפשטיין ב-2016
קרלנשטיין עם חיים אפשטיין ב-2016



במועצה החרדית טלז-סטון פרצה סערה לאחר שנודע על הניסיון של גורמים בקריה להצניח את העסקן שלמה קרלנשטיין, מנכ"ל ישיבות חברון גבעת מרדכי ותורת זאב שבראשות הגר"ב סולבייציק, כמועמד חיצוני לראשות המועצה המקומית.

היוזמה להצניח את קרלנשטיין היא של בני משפחת הרב המקומי הגאון הרב אריה שולמן, שקרלנשטיין הוא בן משפחתו.

ב'דגל התורה' אומרים שהאפשרות קיימת - אך העניין טרם הוחלט וכי מדובר בידיעה מוקדמת שנועדה לקבוע דברים בשטח.

העימות פרץ משום שראש המועצה המקומית אברהם רוזנטל הודיע על רצונו להמשיך בתפקידו וקיבל לשם כך את ברכת גדולי ישראל. לפי מתווה שעמד והתגבש - לצדו של רוזנטל הוצב עסקן צעיר שישמש כמנכ"ל המועצה לצידו.

בעקבות הכוונה להצניח את קרלנשטיין, התאחדו אברכים בקריה ויצאו לסבב אצל רבני 'דגל התורה' כדי להשמיע את קולם נגד היוזמה והניסיון לקבוע עובדות ללא התייעצות עם כלל קהילות הקריה.

כאמור, בתנועת 'דגל התורה' מכחישים שנפלה כבר הכרעה בעניין ובכירים בתנועה אומרים שהכל עדיין פתוח והנושא נבדק.

ראש מועצת קרית יערים – טלזסטון אברהם רוזנטל מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "אני נשמע לדעת רבותינו, ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, ומרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין כבר 20 שנה אני מכהן כראש מועצה ותמיד נשמע לגדולי ישראל למרות שתמיד היו כאלו שחשבו לרשת אותי. לפני פסח הייתי במעונו של מרן הגר"ח קניבסקי, והוא בירך אותי בהצלחה רבה לקראת הקדנציה הבאה".

יצויין, כי בבחירות המקומיות שעברו רצה תנועה עצמאית אשר קיבלה שליש מקולות התושבים, דבר שגרם לקרע ביישוב. עתה ישנו מאמץ להגיע לכלל הסכמות על מתווה מקובל על הכל, כך שלא יתרחש שוב קרע בקרייה.
טלז סטון שלמה קרלנשטיין עימות דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד