י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חשיפת 'בחדרי': גפני והבכירים מסתערים על המוניציפלי

'דגל' לא מבזבזת זמן יקר, וממשיכה להסתער על הבחירות המוניציפליות • ל'בחדרי' נודע, כי בשעה זו יושב לו פורום מצומצם, אשר צפוי לקבל החלטות שיובאו להכרעת גדו"י

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



שעון החול לקראת הבחירות המוניציפליות הולך ואוזל, הספקולציות לא מפסיקות לרוץ, וספינים מככבים בכל פינה.

כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', 'דגל התורה' הקימה צוות מוניציפלי שהתכנס בשבוע שעבר לראשונה במעונו של הגאון רבי נתן זוכובסקי לישיבה שעסקה בעיקר בערים בית שמש וירושלים.

כעת נודע ל'בחדרי חרדים', כי 'דגל התורה' ממשיכה להסתער על הערים ברחבי הארץ וכי יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מכנס בשעה זו - פורום מצומצם בו ישתתפו גם הח"כים אורי מקלב ויעקב ואשר ומנהל המחלקה המוניציפלית מנחם שפירא. במפגש המצומצם ידונו הבכירים על עשרות הערים הפזורות ברחבי הארץ - טרם יביאו את ההכרעה בפני רבני התנועה וגדולי ישראל.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בראשית ההתאספות, למדו המשתתפים פרקי משניות לעילוי נשמת הקדושים - וזאת לרגל יום הזיכרון החל היום.

כאמור, בשבוע שעבר נפגש הצוות המוניציפלי שהוקם - בבית הגר"נ זוכובסקי, באסיפה השתתפו: הגר"י אפרתי, החכי"ם גפני, מקלב ואשר, מנחם שפירא ונאמני גדולי ישראל דוד שפירא ויענקי קניבסקי, משם התקבלה ההחלטה להביא את הצדדים בעיקר סביב העיר בית שמש, בפני גדולי ישראל הגר"ח קניבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי פגישת הח"כים במעונם של גדולי ישראל - הייתה אמורה להתקיים השבוע, אולם היא צפויה להידחות וזאת לאחר שרבני התנועה ביקשו לבדוק מספר פרטים נוספים מתוך הקהילות החרדיות בבית שמש.
דגל התורה בית שמש גדולי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד