ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו: מוסלמי הצליף בחגורתו ביהודי חובש כיפה

יהודי בן 21 שחבש כיפה ברחובות ברלין, הותקף אתמול בצהרים בברלין, בתיעוד נראה מהגר מוסלמי מצליף עם חגורה ביהודי שחבש כיפה, שצעד יחד עם חבר נוסף. התוקף היה יחד עם עוד שני חברים שצפו מהצד ועודדו אותו. המהגרים המוסלמים צעקו קריאות גנאי לשני היהודים • צפו

צילום מסך מהסרטון
צילום מסך מהסרטון צילום: צילום מסך. ארכיון בחדרי



יהודי בן 21 שחבש כיפה ברחובות ברלין, הותקף אתמול בצהרים בברלין, בתיעוד שפרסם ארגון JFDA, ארגון יהודי לדמוקרטיה ולאנטישמיות, נראה מהגר מוסלמי מצליף עם חגורה ביהודי שחבש כיפה, שצעד יחד עם חבר נוסף. התוקף היה יחד עם עוד שני חברים שצפו מהצד ועודדו אותו. המהגרים המוסלמים צעקו קריאות גנאי לשני היהודים.

היהודי הצליח לצלם את האירוע, ומשטרת ברלין אישרה ל-JFDA שהיא פתחה בחקירה ומחפשת אחר התוקפים. אם לא ימצאו אותם, המשטרה תפרסם את הסרטון ללא טשטוש, כדי להגיע לתוקף.


צילום: ‎@JFDA_eV

לוי סלומון, דובר הפורום היהודי לדמוקרטיה ואנטישמיות, אמר: "זה בלתי נסבל לראות צעיר יהודי שמותקף ברחוב ברובע פרנצלאואר ברג בברלין, זה מראה שהעם היהודי לא בטוח כאן, אנחנו חייבים לפעול".

על פי הודעה של המשטרה, התוקף ניסה לפני הצליפה בחגורה לתקוף את היהודי עם בקבוק זכוכית, בחסדי שמים היהודים לא נפגעו מהבקבוק.

‏שר החוץ הגרמני, הייקו מאס, התייחס לתיעוד המטריד: "כשאנשים צעירים מותקפים רק בגלל שהם חובשים כיפה - זה דבר בלתי נסבל. אסור שיהודים יחושו מאוימים שוב. מוטלת עלינו החובה לספק להם הגנה".
מוסלמי ברלין חגורה אנטישמיות הצלפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד