ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הגנב נלחץ מפרסום תמונתו והגיע להחזיר את הגניבה

24 שעות הספיקו כדי להלחיץ את הגנב הצעיר וכדי להשיב את הגניבה לבעליה. הבחור התייצב מול דלת המשפחה החרדית נקש עליה, השיב את התיבה שגנב והסביר "נלחצתי מהפרסום ברשת"

הגנב כפי שתועד ופורסם
הגנב כפי שתועד ופורסם



פחות מ-24 שעות לאחר שתמונתו הופצה ברשתות חברתיות, הגיע הגנב הגוי להחזיר את הגניבה לבעלים, לאחר שנלחץ מפרסום תמונתו.

בראשית השבוע נצפה צעיר גוי גונב מבית משפחה חרדית את תיבת הדואר שלה, לאחר שעקר אותה, הוא השליך את תכולתה וברח עם התיבה לעבר קבוצת חברים שעמדו בהמשך הרחוב, המקרה אירע ברחוב צ'סטנאט ריידג' שבמחוז רוקלנד - ממזרח למונסי. בתקופה האחרונה הגיעו לאזור כמה משפחות חרדיות, מאחר ובשכונה החרדית מונסי לא נותרו כבר דירות פנויות.

24 שעות לאחר שתמונתו הופצה ברשתות החברתיות, הגיע הגנב להתנצל, יחד עם חבר נוסף והחזיר את הגניבה.

האתר Yeshiva world news מדווח כי בעל הדירה החרדי שמע מישהו דופק בדלת, הבעלים פתח את הדלת ושם עמד הצעיר הגוי עם תיבת דואר, הבעלים אמר לגוי שברגע שהוא ראה אותו במצלמות האבטחה הוא הזמין משטרה, ועכשיו המשטרה תטפל במקרה.


תיעוד הגניבה. באדיבות: Yeshiva world news



כשהשוטרים הגיעו, הוציא הגנב את הסמארטפון מכיסו והראה לשוטרים את תמונתו מתנוססת בחשבון האינסטגרם הפופולרי של האתר Yeshiva world news, תוך שהוא מסביר להם כי הוא נלחץ מהפרסום לאחר שחבריו הראו והבהירו לו כי התיעוד הפך לויראלי, ולכן הוא בא להתנצל ולהחזיר את הגניבה.

הצעיר חויב על ידי השוטרים לשלם לחרדי את מחירה של התיבה ועקב גילו הצעיר (16) הוא לא יואשם.

יצוין כי תיבות דואר בארה"ב נחשבות לרכוש פדרלי, מה שהופך אותו לפושע שעובר עבירה פדרלית. גם השחתה של תיבת דואר נמצאת באותה קטגוריה, וניתן לגזור על פושע פדרלי קנס של עד 250 אלף דולר, או עד שלוש שנות מאסר.
גניבה תיבת דואר צסטאנט ריידג משפחה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד