כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ערב יום העצמאות: סוכל פיגוע רב עוצמה

הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במשרד הביטחון איתרו היום (רביעי) בצהריים, מטען חבלה רב עוצמה במשאית פלסטינית במעבר ריחן המשאית הועברה לטיפול חבלני המשטרה ונהג המשאית נעצר. שר הביטחון: "נרדוף את המנוולים שתכננו לפגוע בחגנו"

מטעני צינור. צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה
מטעני צינור. צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה



הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במשרד הביטחון איתרו היום (רביעי) בצהריים מטען חבלה במשאית פלסטינית במעבר ריחן.

מדובר במטען חבלה רב עוצמה שהוסלק בגג המשאית הפלסטינית. המשאית נשאה בנוסף סחורה המיועדת ליישובי קו התפר וחבלני המשטרה מטפלים כעת במטען בשטח המעבר. הנהג הפלסטיני נעצר.

על פי הדיווח של רפאל חיון באתר 0404, מדובר ב-10 מטעני צינור מחוברים יחד במשקל רב של כ-10 קילו חומר נפץ, שעל פי החשד מחבלים תכננו להפעיל את המטען בפיגוע חבלה גדול.

ראש רשות המעברים בפועל במשרד הביטחון ארז צידון שיבח את פעילות צוות הביטחון במעבר, בשיתוף פעולה עם חבלני המשטרה ואמר: "אני גאה בבודקים הביטחוניים, שפעלו בדיוק כפי שאנחנו מצפים מהם, החל מזיהוי המשאית החשודה ועד לזיהוי ניסיון ההברחה שלבסוף התברר כמטען חבלה, שככל הנראה יועד לביצוע פיגוע במהלך יום העצמאות".

שר הביטחון, אביגדור ליברמן אמר: "העירנות והמקצועיות של אנשי רשות המעברים במשרד הביטחון הביאה לחשיפת מטען וסיכול פיגוע גדול ביום העצמאות ה-70. אנו נרדוף את המנוולים שתכננו לפגוע בחגנו. לא יהיה להם יום ולא לילה עד שנניח עליהם את היד."
מטעני צינור מעבר ריחן מטען חבלה יום העצמאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד