כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

יורה הזיקוקים יישאר במעצר: "ערבי מוסלמי עם שורשים יהודיים"

בית משפט השלום האריך ביממה את מעצרו של החשוד במעורבות בירי זיקוקים במהלך צפירת יום הזיכרון אמש בלוד. ראש העיר: " מדובר בערבי מוסלמי שיש לו במשפחה גם שורשים יהודיים. בשנה האחרונה הוא מהווה גורם קיצוני שמחבל בדו קיום בין יהודים לערבים"

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90 צילום: Ahmad Khateib/Flash90



בית משפט השלום האריך ביממה את מעצרו של החשוד במעורבות בירי זיקוקים במהלך צפירת יום הזיכרון אמש בלוד.

החשוד הוא ממוצא מעורב, אביו הוא מוסלמי שהתגייר ואילו אמו היא מוסלמית.

ראש עיריית לוד, עו"ד יאיר רביבו טוען כי הידיעה שהופצה לפיה החשוד שנעצר בחשד לירי זיקוקי דינור אמש בשעת הצפירה הוא אזרח יהודי, אינה נכונה. בפוסט מיוחד שהפיץ לתושבי העיר כתב רביבו: "הבוקר נעצר חשוד במעשה. מדובר בתושב לוד ערבי מוסלמי שיש לו במשפחה גם שורשים יהודיים לאחר שאביו, איתו הוא לא בקשר, התגייר. הוא חי כערבי בשכונת הרכבת בלוד וכך גם מציג את עצמו. שמו המלא הוא דאוד מחמוד חסנין.

ראש העיר הוסיף, "בשנה האחרונה הוא מהווה גורם קיצוני שמחבל בדו קיום בין יהודים לערבים, ומהרגע הראשון שנורו הזיקוקין עלה בי חשד שהוא עומד מאחרי הפרובקציה הזו כפי שאכן קרה. מוזמנים לחפש ולקרוא בדף שלי מאות תגובות קיצוניות ומסיתות של Dudu Avrham לאחר שבשנה האחרונה הוא חיפש בכל דרך לחבל ביחסים בעיר לוד".

עוד כתב רביבו כי הוא "משבח את המגזר הערבי בלוד ואת חברי המועצה הערביים שגינו מיד את המעשה וגם הם היו מודעים בשנה האחרונה לפרובקציות של אותו דודו אברהם. רשמתי שחייב לשתף כי בחלק מהתקשורת מודיעים שלפי השם מדובר ביהודי (אגב, הוא כזה מגוחך כי בדיון על מנת להשתחרר הוא אמר "אני יהודי ורוצה לחגוג היום עצמאות". פחדן, תהיה גבר, ותעמוד מאחורי המעשה הנבזי שלך אם עשית אותו).

"אני בכל מקרה עומד מאחורי דבריי אמש ולאחר שיורשע מי שעשה את זה אנו נמצה איתו את הדין בכל דרך חוקית שתעמוד לרשותנו".
לוד יום הזיכרון זיקוקים מוסלמי הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד