י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מפתיע: מנהל חרדי תומך בחברת מפלגה אנטישמית

"אנחנו לא נעזוב את בריטניה" הצהיר מנהל בית הספר 'יסודי התורה' בבריטניה לאחר שהודיע כי הוא תומך בחברת מפלגת ה'לייבור' האנטישמית

חרדים בבריטניה, אילוסטרציה. צילום: רויטרס
חרדים בבריטניה, אילוסטרציה. צילום: רויטרס צילום: רויטרס



במהלך דיון פרלמנטרי בבריטניה שהתקיים לפני יומיים בנושא האנטישמיות, אמר הרב אברהם פינטר, מנהל בית הספר לבנות 'יסודי התורה', כי הקהילה החרדית מעריכה את מאמציה של חברת הפרלמנט דיאנה אבוט לייצג את הצרכים החרדיים בצפון לונדון.

לדיאנה אבוט מיוחסות מספר התבטאויות מקוממות נגד יהודים, מספר חברי מפלגה מה'לייבור' הושעו בשנים האחרונות, לאחר שהתבטאו נגד יהודים ונגד מדינת ישראל, דיאנה אבוט טוענת כי אין אנטישמיות במפלגה, אבל לא מצליחה להסביר איך זה שאלפי יהודים תומכי המפלגה, הפגינו נגד ראשי המפלגה בטענה שהם לא עושים מספיק כדי למגר את האנטישמיות.

הרב פינטר, לשעבר חבר-מפלגת הלייבור, יצא להגנתה לאחר שהואשמה בכך שלא התייחסה לחששות שהועלו בנאום הסיום שלה בדיון שנערך שלשום.

הרב פינטר אמר לאתר ג'ואיש קרוניקל' כי "הבעיה היא שרוב האנשים לא יודעים מה קורה בקהילה שלנו, היא העלתה שני נושאים חשובים, האחד קשור לפשעי שנאה נגד יהודים, והשני קשור למה שקורה עם משרד החינוך".

לדברי הרב פינטר לקהילה החרדית יש בעיה עם משרד החינוך שלא מפסיק להציק למוסדות החינוך החרדיים, ודורש מהם ללמד תכנים בעיתיים לילדים חרדים.

"למרות שיש בעיית אנטישמיות אנחנו לא נעזוב את בריטניה, גם אם יו"ר מפלגת ה'לייבור' ג'רמי קורבין יהיה ראש ממשלה זה לא הסיבה שאנשים יעזבו, אם אנשים יעזבו, זה יהיה בגלל המצב הכלכלי", הוסיף הרב פינטר.

"אנשים לא יכולים לחנך את הילדים שלהם כי משרד החינוך מתנכל אליהם, הם רוצים לסגור לנו בתי ספר כי הם לא אוהבים את אורח חיינו, זה מה שיכול לגרום לנו לעזוב את בריטניה".
הרב אברהם פינטר מפלגת הלייבור דיאנה אבוט תמיכה יסוד התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד