ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הקיצונים דורשים: כח או"ם מיוחד שיגן על תושבי מאה שערים מהמשטרה

על רקע ההפגנות החוזרות ונשנות בעקבות מעצרם של נערים ונערות בלשכת הגיוס - כך על פי טענת הקיצונים, ואלימות המשטרה כנגדם, פנה ארגון קיצוני בארה"ב לאו"ם בדרישה לשגר כח מיוחד שיגן על תושבי מאה שערים מפני המשטרה

הקיצונים דורשים: כח או"ם מיוחד שיגן על תושבי מאה שערים מהמשטרה
פלאש 90



פרסום ראשון: בפניה לא שיגרתית לאו"ם, פנה ארגון חרדי קיצוני אשר מתנגד למדינת ישראל, ומפציר במזכ"ל הארגון לשלוח כוחות מיוחדים לשכונת מאה שערים בירושלים, כדי להגן על התושבים מהיד הקשה בה נוקטת משטרת ישראל נגדם.

הבקשה, נשלחה בתפוצת מייל רחבה, ובה התבקשו מקבלי המייל לשלוח לאו"ם את הבקשה הלא שגרתית.

'בחדרי חרדים' מפרסם לראשונה את נוסח הפניה: "ב-15 באפריל התקיימה מחאה בלשכת הגיוס בירושלים, בעקבות מעצר של צעירה יהודייה דתיה מוקדם יותר באותו יום. במהלך ההפגנה תקפו כוחות המשטרה באכזריות את המפגינים, המשטרה כיוונה זרנוקי מים לעבר המפגינים, מבלי להפריד בין מפגינים לבין עוברי אורח".

מארגני העצומה מארגנים גם הפגנה, היום, בשעה 12:30 בצהרים שעון מקומי, מול משרדי צה"ל בניו-יורק, המפגינים יצעדו עם שלטים בגנות צה"ל ובגנות מדינת ישראל. מדי שנה ארגונים קיצוניים מארגנים הפגנה מול שגרירות ישראל בניו-יורק, והפעם יצעדו מול משרדי צה"ל.

בהמשך הפניה לאו"ם כותבים הפונים, כי "כמה ילדים עפו כתוצאה מההדף של המים ונפצעו, שוטרים דהרו עם סוסים לתוך הקהל, השוטרים ירו עשרות, ואולי מאות רימוני הלם לתוך המוני המפגינים, עשרות בני אדם נפצעו קשה. המפגינים ספגו גם נזק משמעותי לרכוש".

לסיום, מבקשים הפונים ממזכ"ל האו"ם: "להתייחס לפניה של יהודים מכל רחבי העולם, שמבקשים בכבוד שהאו"ם יקים ועדה עצמאית שתחקור את הזוועות הנוראיות הללו נגד מפגינים שוחרי שלום".

המפגינים מבקשים שהאו"ם ינצל את כוחות שמירת השלום שלו במזרח התיכון כדי להגן על יהודים חרדים מפני "הפרות חמורות של חוקי זכויות האדם הבינלאומיים על ידי המשטרה הישראלית".

לסיום, מבקשים הפונים מהמזכ"ל כי האו"ם יתערב במעצרים של נערות ונערים דתייים המתנגדים לשרת בצה"ל.
שירות צבאי עצומה אומות מאוחדות מאה שערים חרדים קיצונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד