י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ביקורת חרדית על מדליקת המשואה: "מה למדת בסמינר?"

רחלי גנות מבני ברק הדליקה אמש משואה, אולם במקום שהיא תקבל את הכבוד המגיע לה - היא ממשיכה לחטוף מהלומות • "הייטקיסטית יקרה שנבחרה לייצג את כולנו. מה למדת בסמינר? למי התפללת הבוקר? לחדשנות? לכוח הנשי? לתפארת הלוק המוקפד?"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
צילום: Yonatan Sindel/Flash90 צילום: Yonatan Sindel/Flash90



סערת החרדית מבני ברק שהדליקה משואה – ממאנת להעלם: לאחר שאמש (רביעי) אשת ההייטק רחלי גנות הדליקה משואה בטקס יום העצמאות, ביממה האחרונה נשמעו הדי ביקורת סביב הטקסט שעמו היא בחרה להדליק משואה מול מדינה שלימה.

התחקירנית החרדית דידי שור פרסמה פוסט זועם ברשת החברתית שבו היא ביקרה את גנות על כך שהיא לא הודתה או הזכירה בדבריה את "ההוא שם למעלה".

בדבריה החריפים כתבה שור: "הייטקיסטית יקרה שנבחרה לייצג את כולנו. מה למדת בסמינר? למי התפללת הבוקר? לחדשנות? לכוח הנשי? לתפארת הלוק המוקפד?".

"מה עם איזה אזכור והודיה ל'הוא שם למעלה'? או סתם עמישראל? פסוק, ציטוט, רפרנס למקורות, משהו, כלום? רק כוחי ועוצם ידי עשה לי את הקריירה הזאת. אני התביישתי. באסה".

שור המשיכה: "ואולי זה מסר לחינוך הבנות אצלינו שצריך ללמוד תורה, והרבה יותר תורה. כשנשים חרדיות ימלאו בתוכן תורני לא נצטרך לצפות בייצוג ריקני שכזה. שנזכה לגדלן לתורה ולא רק לבן תורה".

לטענתה: "אה, וחכמות נשים בנתה ביתה על יזמות עסקית בחוץ זה אפעס בדיוק מראה את הבורות. עוד יותר מבאס".

לבסוף הבהירה שור כי "מפרגנת לה מאוד! על המשואה, וחושבת שצריך להעלות על נס יזמות עסקית שמניעה את הכלכלה ולא רק יזמות חברתיות, ובכלל לקדם את הרעיון של נשים חרדיות שמממשות את הכישורים שה' העניק להן, רק על הנאום טענותיי".

פנינו לגנות לקבלת תגובה ולא נענינו. לכשנקבלה נפרסמנה במלואה.
דידי שור רחלי גנות משואה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד