י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לקראת העימותים על הגדר: צה"ל הפיץ כרוזי אזהרה

לקראת עימותי 'צעדת השיבה' שמקיימים הפלסטינים בעזה מידי יום שישי, הפיץ צה"ל בשעה האחרונה כרוזים המזהירים את התושבים ברצועה מעימות צפוי עם כוחות הביטחון • השר ישראל כץ מזהיר את הנהגת חמאס על רקע סרטון הכוונת שהופץ אמש

כרוז צה"ל
כרוז צה"ל



בעקבות המשך 'צעדת השיבה' המתוכננת של תושבי רצועת עזה בעוד מספר שעות, הטיל צה"ל כרוזי אזהרה מהתקרבות לגדר, מניסיון פגיעה בה ומניסיונות לבצע פעולות טרור.

להלן נוסח הכרוז: "אל תושבי עזה. הנכם משתתפים בהפרות סדר אלימות. חמאס מנצלת אתכם לביצוע פעילות טרור".

"צה"ל מוכן לכל תרחיש. הימנעו מהתקרבות לגדר ופגיעה בה. הימנעו משימוש בנשק וביצוע פעולות אלימות כנגד כוחות הביטחון הישראליים ואזרחי ישראל. התרחקו מגורמי טרור ומגורמים שמקדמים הפרות סדר ואלימות. צה"ל יפעל כנגד כל ניסיון לפגוע במכשול ובמרכיביו ובכל ציוד צבאי אחר".

"חמאס משתמשת בכם לקידום האינטרסים התנועתיים שלה. אל תצייתו להוראות חמאס אשר מסכנות את חייכם. אפשר גם אחרת - עתידכם בידכם. מפקדת צה"ל".

כזכור, בחודש האחרון יוצאים מידי יום שישי מאות פלסטינים להתעמת עם כוחות צה"ל המוצבים על גדר המערכת. ב'צעדות השיבה' שהתקיימו עד כה נהרגו עשרות פלסטינים, ואלפים נוספים נפצעו.

אמש, פורסם סרטון של ארגון הג'יהאד האסלאמי, ובו הוא מאיים עם כוונת על אלוף פיקוד הדרום בצה"ל, ומתאם פעולות הממשלה בשטחים היוצא - האלוף יואב פולי' מרדכי.

בתוך כך, מזהיר שר המודיעין וחבר הקבינט המדיני בטחוני ישראל כץ את הנהגת החמאס בעזה, כי "איומי הג'יהאד האסלאמי לפגוע בקציני צה"ל בירי צלפים, מעבר לגדר בעזה, מהווים חציית קו אדום".

לסיום הוא אמר "על הנהגת החמאס לדעת שכל ירי ופגיעה במפקדי צה"ל, מצד כל גורם בעזה, תביא באופן מידי לחידוש מדיניות הסיכולים ולפגיעה קשה בהנהגת החמאס בעזה".





כרוז צהל רצועת עזה צעדת השיבה עימותים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד