ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

סוער ב'דגל התורה': "הפרסומים אינם נכונים"

השטח המוניציפלי בוער: במטרה למנוע הפצת שקרים וספינים על ידי גורמים אינטרסנטים, 'דגל התורה' מפרסמת הודעת הכחשה לא שגרתית • "כל החלטה שתתקבל בכל ישוב לקראת הבחירות המוניציפאליות תתפרסם באופן מוסמך ע"י דגל התורה"

צילום: שוקי לרר
צילום: שוקי לרר



פרסום ראשון: בימים האחרונים, השטח ב'דגל התורה' בוער. פלגים שונים בתוככי התנועה הליטאית מנסים להניח את ידם על מוקדי כוח, ופועלים בעוצמה סביב סוגיית הבחירות המוניציפליות, במטרה לקבוע עובדות בשטח, על ידי פרסומים מוטעים וספינים בכלי תקשורת.

בעקבות כך, בכירי התנועה זעמו, וביקשו לעשות סדר וסוף לתופעה שהולכת ומתרחבת. הבוקר, מפרסמת התנועה הודעה רשמית נגד הפרסומים השגויים שהתמקדו בעיקר בנציגי הערים, בית שמש נתניה וטלזסטון.

בהודעה רשמית שפרסמה תנועת 'דגל התורה', נכתב כי "בכדי להחליף נציג בישוב, או בכדי למנות נציג חדש יש לקיים דיון בהנהלת דגל התורה או גוף מצומצם מטעמה, לקבל את אישור ועדת הרבנים של התנועה והכרעת גדולי התורה שליט"א".

"בימים האחרונים התפרסמו ידיעות שכביכול התקבלו החלטות לגבי נתניה, קרית יערים ובית שמש הפרסומים אינם נכונים", מבהירה התנועה הליטאית.

"כל החלטה שתתקבל בכל ישוב לקראת הבחירות המוניציפאליות תתפרסם באופן מוסמך ע"י דגל התורה", נכתב בנוסף בהודעת ההבהרה.

הודעת ההבהרה היא שלב ראשון במהלך שמובילים בכירי 'דגל התנועה' ובראשם הרבנים חברי הכנסת, למנוע השתלטות פנימית ובמטרה לאחד את השורות תחת הנהגת גדולי ישראל.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי 'דגל התורה' הקימה ועדה מוניציפלית המוסמכת בבלעדיות לגבש את סוגיית הבחירות המוניציפליות, ולהביא את הפרטים בפני הרבנים וגדולי ישראל.





דגל התורה נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד