י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חברת הנדל"ן בבעלות משפחת קושנר מסתבכת?

תובעים פדרליים הזמינו את מנהלי חברת הנדל"ן של משפחת קושנר, כדי שיציגו את גירסתם לחשדות כלפיהם, לפיהם זייפו מסמכים אודות נכסי הנל"ן שלהם ברחבי ניו יורק • קושנר: "אין לנו מה להסתיר"

קושנר. צילום: שלומי כהן, פלאש 90
קושנר. צילום: שלומי כהן, פלאש 90



מנהלי חברת הנדל"ן של משפחת קושנר, הוזמנו על ידי תובעים פדרליים לקבל מידע על מסמכים, אותם הם לכאורה זייפו, סוכנות הידיעות AP דיווחה, כי החברה לכאורה הגישה עשרות מסמכים מזויפים על אודות נכסי נדל"ן שלה בניו יורק.

לאור הפרסומים, הוציאה חברת הנדל"ן של משפחת קושנר הצהרה, לפיה; "אין לנו מה להסתיר ואנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם כל הבקשות הלגיטימיות של התובעים למידע ולמסמכים, כולל הזימון האחרון לשימוע".

על פי הדיווח, החברה הצהירה שאין בדירות שבבעלותה אף דייר, וכי הדירות שעומדות להשכרה ריקות, בזמן שהדירות היו מלאות דיירים.

לטענת התובעים, הדבר מוריד את ערך הדירות, וכך בעלי הדירות לא יכולים למכור או להשכיר את הדירות במחיר שהם רוצים, כי מבחינת הרישומים בעירייה, הדירות הללו ריקות, וזה הופך את המקום לסוג של בניינים עם רוחות רפאים - מה שמוריד כאמור את ערך הדירות.

ארגון פרטי שמתמקד בלבדוק חריגות בניה ועבירות שונות בחוקי הבניה, עורר את משרד התובע הכללי של מדינת ניו יורק לפתוח בחקירה.

ה"וול סטריט ג'ורנל" מדווח, כי משרדו של פרקליט המדינה בברוקלין, דרש מסמכים שונים מחברת הנדל"ן של קושנר, וכי משרד התובע בודק תוכניות של החברה של קושנר בקשר להשקעות כספיות ממשקיעים סיניים לפרויקטים בתחום הנדל"ן.
גארד קושנר נדלן דירות זיוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד