י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ליברמן מגיב לאיראנים: "לא כדאי להם לנסות את צה"ל" • צפו

שר הביטחון ליברמן מגיב על האיומים מאיראן באופטימיות ובביטחון מלא: "אנחנו לא מתרגשים ואני מציע לכל אלו בגבול הצפוני לחשוב היטב מה הם עושים. ממש לא כדאי להם לנסות את צה"ל ולא את מדינת ישראל"

ליברמן היום. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
ליברמן היום. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון



שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר בעוטף עזה היום (שישי) ואמר "זה שעברנו את כל חגי ניסן, למעשה מפסח עד יום העצמאות, בשקט, ברוגע, בביטחון, זה הישג עצום של פיקוד הדרום" והודה לכל חיילי צה"ל.



"אנחנו מנהלים פה קרב עיקש וזה כבר השבוע הרביעי, שבת רביעית. באמת עם כל הגיבוי של צה"ל, של הרמטכ"ל, של ראש אמ"ץ, יודעים להבין בצד השני שיש פה צבא נחוש, מיומן, שמאחוריו יש עם נחוש שמגבה את הצבא וגם כאן יש תושבי עוטף עזה נחושים שמוכנים לתת את כל אורך הנשימה לצבא ואת השילוב הזה אי אפשר לנצח. חבל להם על הזמן, חבל להם על בזבוז המאמץ. אני מצפה שתושבי עזה ייקחו את גורלם בידם ושלא חמאס יוליך אותם שולל".

ליברמן נשאל לגבי איראן וההתבטאויות משם מהבוקר, והשיב כי "את האיומים הללו אנחנו שומעים כבר הרבה מאוד שנים, אנחנו לא מתרגשים ואני מציע לכל אלו בגבול הצפוני באמת לחשוב היטב מה הם עושים. ממש לא כדאי להם לנסות את צה"ל ולא את מדינת ישראל ואנחנו מוכנים לכל תרחיש, מוכנים לתרחיש רב-זירתי ומעולם אני לא זוכר כזו מוכנות ונכונות גם בצבא וגם בקרב עם ישראל".

שר הביטחון אמר את הדברים, בתגובה לדבריו של סגן מפקד משמרות המהפיכה באיראן, חסן סלאמי, שהעביר מסר לישראל, בו אמר: "הידיים שלנו על ההדק והטילים מוכנים לשיגור. ברגע שהאויב יבצע פעולה נשגר את הטילים. הנזק שייעשה לכם הוא כביר, ההתנגדות היום חזקה הרבה יותר. בסיסי חיל האוויר שלכם בטווח האש שלנו, כל האדמות הכבושות בטווח האש".

מה הסיכוי למלחמה בימים אלה? נשאל ליברמן והשיב: "אנחנו לא מחפשים מלחמה, להיפך, אנחנו מחפשים שקט, רוגע, ביטחון אבל אם מישהו זומם מלחמה דמו בראשו. לא יודע אם מישהו זומם מלחמה אבל אנחנו רגועים וכמו שאמרתי אנחנו מתכוננים לכל דבר".

באשר לטרור עפיפוני התבערה אמר "יש פה הרבה טרור ומשתמשים בכל מיני כיסויים למיניהם, גם בעיתונאים, גם באנשי הסהר האדום בכל מיני ניסיונות, אבל מה שרואים בוודאות, עכשיו הסתכלנו במשקפת וראינו את האנשים שנמצאים בחזית, חלקם כבר זוהו כפעילי חמאס, כפעילי ג'יהאד, מה שטוב לראות זה שהציבור פחות ופחות נענה לקריאת חמאס ואתה רואה פשוט פעילים מקבלי משכורת שבאים על אזרחי אבל מתחת לבגדים האזרחיים יש נשק והכוונה היא כוונת טרור, חבלה וכך הלאה".

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון







אביגדור ליברמן איראן צהל מתיחות בטחונית התקיפה בסוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד