כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מיליון דולר ושש וחצי דקות: צפו בהכנסת ספר תורה בגור

תומכי 'איחוד מוסדות גור' זכו לשבת עילאית במחיצת הרבי בעיירת הנופש דאבוס שבשוויץ, בערב שבת הוכנס ספר תורה חדש, מעמד שארך שש וחצי דקות בלבד • 'בחדרי חרדים' מסכם כולל תיעוד מערב ומוצאי השבת

מיליון דולר ושש וחצי דקות: צפו בהכנסת ספר תורה בגור



בוועידה של 'איחוד מוסדות גור' בדאבוס שבשוויץ, נערכה בערב השבת האחרונה מעמד הכנסת ספר תורה זעיר, תרומת הנגיד הרבני הרב שלמה ורדיגר יו"ר אגודת ישראל בארה"ב ומגדולי מחזיקי עולם התורה.

עקב ימי הספירה הרבי לא רקד, רק עשה סיבוב עם ספר התורה ובקריאת התורה עמד על מקומו. זמן מעמד ההכנסה ארך כשש וחצי דקות. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.




ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי בליל שבת לפני מעריב, נשא דברים הרה"ח רבי יצחק מאיר טאומן על אודות ארגון 'היתומים' של בנו של הרבי הרה"צ רבי שלמה אלתר וכן הכריז על מגבית לקניית 'הוצאה והכנסה' לפני ואחרי קריאת התורה בבוקר יום השבת, כיבוד שכובד בו הרבי מגור. סכום המינימום החל ב-5,000 דולר והוא טיפס והגיע עד למעלה ממיליון דולר.

בליל שבת ערך הרבי את שולחנו, ובשבת בבוקר קראו פרשת תזריע מצורע לבני חו"ל שרכשו עליות, במנחה קראו פרשת אחרי-קודשים ופרשת אמור עד לוי במשך 16 דקות.

במוצאי שבת קיבלו כל המשתתפים סט 'מהררי קדם' על המועדים בהוצאת 'פאר מקדושים'. וראשי הנהלת 'האיחוד' נכנסו להזמין את הרבי לוועידה הבאה שתיערך בעוד שנתיים.





































חסידות גור שוויץ הכנסת ספר תורה דאבוס איחוד מוסדות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד