כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"הוא חנק אותי, הרגשתי שאני הולך למות, אמרתי שמע ישראל".

חרדי שצעד חזרה לביתו מתפילות השבת, ראה את המוות לנגד עיניו וחשב שאלו הם רגעיו האחרונים עלי אדמות. הכל החל כאשר הקדים 'שלום' לגוי שחור

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay

 


חרדי בן 50 הוכה קשות וכמעט נחנק למוות בשבת בצהריים, לאחר שהקדים "שלום" לאדם שחור, שהשיב: "אני לא אוהב אותך יהודי מזויף, אתה גנבת לי את הכסף".

המקרה אירע ברחוב רוטלנד בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, עת צעד חזרה לביתו מתפילות שבת בבית כנסת סמוך. היהודי הרגיש שאלו הן רגעיו האחרונים עלי אדמות. כך עולה מהתיאור שלו לאתר 'קראון הייטס אינפו'.

"כשהלכתי הביתה עברתי ליד אדם שעישן סיגריה, ואמרתי לו 'צהריים טובים', זו שכונה נחמדה וכולם נחמדים אחד לשני, ברגע שבירכתי אותו לשלום הוא התחיל לצעוק עלי ואמר לי 'אתם יהודים מזויפים, מי אתה בכלל שתגיד לי שלום?'".

הגוי השחור המשיך לצעוק ולהשתולל: "היהודים המזויפים גזלו ממני את הכסף שלי, גנבו ממני את המשכנתא ואת הבית שלי, אני רוצה להרוג אותך".

החרדי שהותקף הבין שהאיש מולו מסוכן; "חשבתי שהאיש פשוט משוגע אז התחלתי ללכת משם, והוא צעק אתה לא הולך ממני והתחיל לרדוף אחרי, הוא תפס אותי בפינת רחוב 46, התחיל לחנוק אותי, התחלתי להרגיש סחרחורת ואת האוויר שלי יוצא, התחלתי להגיד 'שמע ישראל', חשבתי שאני הולך למות". מתאר החרדי את רגעי האימה.

"איכשהו הצלחתי להשתחרר ממנו, והתחלתי לצעוק לעזרה והוא אמר לי 'אתה לא צריך עזרה, אני צריך להרוג אותך'".

החרדי תיאר, כי החזיק בגדר סמוכה כדי לא ליפול על הרצפה, "חששתי שאם אהיה על הרצפה אני ימות".

בזמן שהחרדי נאבק לא ליפול על הרצפה, הגוי השחור המשיך להכות אותו באגרופים, ולבעוט בו בכל חלקי גופו.

"שתי אחיות מבית החולים הסמוך שראו את ההתקפה התערבו והפרידו ביני לבין האיש ואמרו לי לברוח, הן אפילו לא טרחו להתקשר למשטרה", סיפר היהודי לאתר 'קראון הייטס אינפו'.

"כשהגעתי הביתה התקשרתי לארגון הצלה, והם מיד הודיעו ​​למשטרה".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי החרדי שהותקף סובל מצלע סדוקה יחד עם נפיחות ושריטות חזקות בכל חלקי גופו. הוא הועבר לבית החולים 'קינגס קאונטי' המקומי מיד אחרי התקיפה, שם נשאר עד צאת השבת.

המשטרה פתחה בחקירה. חוקרים הגיעו לבית החולים ותישאלו את החרדי אודות פרטי המקרה וגבו ממנו עדות.

היהודי שהותקף אמר אחרי תשאול החוקרים; "אני גר פה שלוש שנים, מעולם לא ראיתי את האיש הזה, אני חושש מה יקרה לאנשים אחרים שיבואו במגע איתו".

תקיפה אלימות גוי שחור חנק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד