י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פרסום ראשון

הקרב המוניציפלי: ראש הישיבה הכריע וביקש מהרבנים והחכי"ם לא לפרסם

בעוד משה אבוטבול הכריז כבר על מועמדות לראשות העיר בית שמש, ב'דגל התורה' לא נשארים מאחור: הערב, נערכה פגישה מכרעת בבית ראש הישיבה ר' גרשון אדלשטיין, והוא הכריע האם להריץ מועמד נפרד מהמפלגה לראשות העיר • את ההכרעה ביקש רה"י - לא לפרסם בשלב זה

הקרב המוניציפלי: ראש הישיבה הכריע וביקש מהרבנים והחכי"ם לא לפרסם
פגישת ח"כי דגל בבית ר' גרשון אדלשטיין צילום: באדיבות המצלם

הבחירות לרשויות המקומיות: רבני תנועת 'דגל התורה' הגאון רבי נתן זוכובסקי והגאון רבי יוסף אפרתי יחד עם חברי הכנסת של המפלגה, עלו הערב (ראשון) לביתו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ברחוב ראב"ד בבני ברק, לקבל את הכרעתו לגבי העיר בית שמש.

הרבנים וחברי הכנסת העלו במשך למעלה משעה בפני ראש הישיבה את ההתלבטויות שהצטברו בכל הדיונים האחרונים לגבי הבחירות לעיר, האם להתמודד לראשות העיר לאחר שראש העיר משה אבוטבול הכריז כי יתמודד כבר בלי תמיכתם העיקרית של 'דגל התורה' ושלומי אמונים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין קיבל החלטה משמעותית בנוגע לבחירות, אך ראש הישיבה ביקש מכל הנוכחים בחדר, הרבנים והח"כים - שלא לפרסם כלל את ההחלטה בשלב הזה ולהמתין עם פרסומה.

על פי הנראה, 'דגל התורה' תרוץ לראשות בית שמש, אך לא התקבלה כל החלטה לגבי זהותו של מי שיתמודד מטעם המפלגה ובימים הקרובים יהיו סקרי עומק שיכריעו על זהות המעומד בעל הסיכויים.

כזכור, וכפי שדווח בעבר ב'בחדרי חרדים', משה אבוטבול הכריז על ריצה בו בזמן שב'דגל התורה' עוד לא החלו לדבר על בחירות, בדבריו הכריז אבוטבול כי באם משה מונטג יתמודד הוא יתמוך בו.

הפגישה הערב בבית ראש הישיבה היא כהמשך לפגישת הצוות המונציפאלי של 'דגל התורה' היום בצהריים בלשכת גפני בכנסת, שם השתתפו מקלב ואשר יחד עם מנהל המחלקה המונציפאלית מנחם שפירא וגזבר המפלגה משה שיפמן.

עוד נודע 'לבחדרי חרדים' כי נרשמה דעה אחידה בין כל הרבנים וחברי הכנסת שהשתתפו בפגישה אצל ראש הישיבה ש'דגל התורה' צריכה להריץ מועמד עצמאי בעיר בית שמש.

דגל התורה בית שמש הרב גרשון אדלשטיין משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד