י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הסינגל שהולחן בכותל - רואה אור באקפלה • האזינו

לפני שנים התפלל הזמר יוסי ליבוביץ בכותל המערבי, ומרחשי ליבו יצא לחן מרגש על המילים 'הרחמן', מתוך התפילה הנאמרת לאחר ספירת העומר • כעת מוציא הכישרון הצעיר מארה"ב את השיר, כאשר על העיבוד רשום המוזיקאי יואלי פולצ'ק, מנצחה ומנהלה המוזיקלי של מקהלת 'זמירות', שמלווה את ליבוביץ • להאזנה

אילוסטרציה. צילום: קובי גדעון, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: קובי גדעון, פלאש 90



לפני שנה השיק הזמר יוסי ליבוביץ את שירו 'א-ל נקמות', בעיבוד רוק ייחודי, שהתקבל באהדה רבה בקרב חובבי המוזיקה בכלל, ואוהדיו בפרט.

בהמשך ראה אור אלבום הבכורה של הכישרון מארה"ב - 'ככוכבי השמים', כאשר ליבוביץ רשום על כל הלחנים. יחד עמו נטלו חלק במלאכה התזמורות 'פריילאך' ו-'מלודי בלו', מאסטרו ישראל לאם, מקהלת 'זמירות', ואף המוזיקאי הוותיק אלי גרסטנר.





כעת משיק ליבוביץ את הסינגל החדש שלו - 'הרחמן', הרואה אור בגרסת אקפלה בליווי מקהלת 'זמירות'. זהו שיר רגש שכולה תקווה ותפילה לבניית בית המקדש, במלים הלקוחות מהתפילה הנאמרת לאחר ספירת העומר. למעשה, ליבוביץ הלחין את השיר כבר לפני מספר שנים, בשעה שהתפלל בכותל המערבי בירושלים.

הוא החליט לשחרר אותו לראשונה דווקא בגרסה הווקאלית על מנת להעצים את האותנטיות של השיר. לשם כך הוא חבר ליואלי פולצ'ק, זמר, מעבד ומנהל מקהלת 'זמירות', שנתן את הטאצ' האישי שלו, תוך שמירה על הסגנון המקורי של השיר.


יוסי ליבוביץ הרחמן כותל סינגל וואקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד