י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רבני ועד הכשרות של בד"צ העדה החרדית בביקור מיוחד ב'חסלט'

ביקור מיוחד של רבני ומפקחי ועד הכשרות של בד"צ העדה החרדית במפעל 'חסלט' המתהדר בכשרות הבד"צ • במהלך הביקור הוצגו בפני הרבנים הטכנולוגיות המתקדמות בעולם המאפשרות לחברה לספק את מוצריה האיכותיים והבריאים בכשרות הבד"צ • רבני הבד"צ: "אין ספק ש'חסלט' כחברה הראשונה מובילת שוק ביצעה מהפכה אדירה בתחום"

תמונות: חסלט
תמונות: חסלט



בשבוע האחרון לאחר חג הפסח קיימו רבני ומפקחי ועד הכשרות של בד"צ העדה החרדית, ביקור מיוחד ברחבי מפעל 'חסלט' החדש הממוקם בפארק נ.ע.מ סמוך לנתיבות, מנהלי מפעל חסלט שזוכה לכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית, הזמינו את הרבנים נותני הכשרות לביקור וישיבת עבודה לאחר חג הפסח. במהלך הביקור הוצגו בפני הרבנים כלל הטכנולוגיות החדשניות שהותקנו במפעל החדש בשיתוף הבד"צ בחלקים הנוגעים לכשרות המוצר, המאפשרים לחברה לספק את מוצריה האיכותיים והבריאים בכשרות מהודרת ומוקפדת ללא פשרות.

המפעל החדש של חברת 'חסלט' הממוקם בפארק תעשיות 'נעם' שבנגב, משתרע על שטח של 10,000 מ"ר כשהוא מצויד במיטב המכשור המתקדם בעולם לייצור ירקות עלים. עד להקמת המפעל לפני כשלושה עשורים, רוב הציבור היהודי בארץ ובעולם נמנע מאכילת ירקות עלים בשל שכיחות התולעים הגבוהה שקיימת בהם. מאז הקמתה, יזמה 'חסלט' את מהפכת ירקות העלים הבריאים והמהודרים בישראל והיא הראשונה שפיתחה גידולי ירק נקי מחרקים ותולעים. בנוסף, מקפידה החברה לאורך כל הדרך על שמירת בריאותם של הצרכנים בפיקוח מלא של אגרונומים בכירים של החברה וכן של "דרך המעבדה" לבדיקת שאריות חומרי הדברה ועמידה בתקני בריאות ואיכות בינלאומיים.

בסיור המקיף שערכו רבני ועד הכשרות של בד"ץ העדה החרדית יחד עם מנהלי 'חסלט', ראשי ועד הכשרות התוודעו למפעל הגדול והחדיש, לפיתוחים הייחודים, להשקעה הכספית הרבה, לטכנולוגיה המתקדמת, לרמת ההיגיינה והסניטריה במפעל, ומעל לכל – להשקעה העצומה בכל מה שקשור להידור בכשרות מוקפדת במכלול הנושאים: פיקוח מחרקים, הפרשת תרומות ומעשרות ועוד.

רבני ועד הכשרות התכנסו לאחר הסיור לישיבת עבודה מקצועית וציינו לשבח את שיתוף הפעולה ההדוק בין חסלט לבד"צ העדה החרדית, הן במהלך כל השנה בתקופת "מבצע פסח", ההקפדה הרבה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר הן מבחינת הכשרות, הן מבחינת רמת האיכות הגבוהה שניכרת היטב מכל פינה במפעל והן מההקפדה היתרה על בריאות הציבור שמתבטאת בפיקוח דקדקני בנושא שאריות חומרי הדברה לפי תקנים בינלאומיים מחמירים ביותר, "אין ספק ש'חסלט' ביצעה מהפכה אדירה בתחום הירק הנקי והמהודר כאשר לנגד עיניהם של מנהלי החברה עומד כל הזמן נושא הכשרות והנקיות מחרקים וכן שמירה על בריאות הצרכנים, בלי להתחשב בעלויות כספיות", אמרו רבני הבד"ץ.

בסיור השתתפו רבני ועד הכשרות: הרה"ג הרב לייבל וייס, הרה"ג הרב גבריאל נויפלד, הרה"ג חיים יהודה כהן, הרה"ג הרב אברהם ישעיה סטאריק, הרב שמואל שטרנפלד מנהל מחלקת חרקים בבד"צ, הרב מאיר דוד ברגמן מנהל מחלקת מצוות התלויות בארץ, הרב גבריאל פופנהיים מנכ"ל ועד הכשרות של העדה החרדית, הרב יעקב וייס מזכיר הרבנים ומנהל מחלקת חו"ל, הרב יהושע רוטמן אחראי ירקות עלים, מפקחי ועד הכשרות וצוות המשגיחים של בד"ץ העדה החרדית.
בתום הסיור, בירכו רבני ועד הכשרות בחמימות את מנהלי ועובדי 'חסלט' בברכת הצלחה מרובה והמשך זיכוי כלל ישראל באכילת ירקות כשרים ומהודרים ללא חשש.













חסלט בד''צ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד