כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

התינוק שטבע בג'קוזי • עורך הדין: "המשטרה עשתה דבר פסול"

מעצרה של האם החשודה ברצח בנה הוארך עד ליום חמישי, לאחר שהמשטרה הגישה לבית המשפט הצהרת תובע - ללא שציינו מה יהיה סעיף האישום • פרקליטה של האם ל'בחדרי': "הם הגישו הצהרת תובע, ביודעין שתוך כמה ימים יקבלו את חוות הדעת הסופית. הם עשו דבר פסול עם הגשת הצהרת התובע"

הלווית התינוק. צילום: פלאש 90
הלווית התינוק. צילום: פלאש 90



פרשת התינוק שטבע בג'קוזי: מעצרה של האם החשודה ברצח בנה הוארך עד ליום חמישי, לאחר שהמשטרה הגישה לבית המשפט הצהרת תובע - ללא שציינו מה יהיה סעיף האישום.

כפי שדווח בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', המכון לרפואה משפטית טרם הגיש דו"ח פתולוגי סופי, באשר לנסיבות המוות. "סיבת המוות, טביעה, כבר הייתה ברורה עוד בטרם ערכו את בדיקת ה-MRI ובטח לפני שערכו את הנתיחה" אומר ל'בחדרי חרדים' עו"ד רועי בראונר שהחל לייצג את האם החשודה. סיבת המוות ברורה, אך נסיבותיו, באיזה אופן זה קרה - טרם ברור.

המשטרה הגישה בדיון היום בקשה להארכת מעצר של ארבעה ימים נוספים, יחד עם הצהרת תובע. בית המשפט קיבל חלקית את הבקשה, והאריך את מעצרה עד ליום חמישי. "הם הגישו הצהרת תובע, ביודעין שתוך כמה ימים יקבלו את חוות הדעת הסופית. הם עשו דבר פסול עם הגשת הצהרת התובע" הוסיף עו"ד בראונר ל'בחדרי'.

ככל שלוקח יותר זמן עד להגשת חוות הדעת הסופית, זה מעיד על אי הבהירות בתוצאות. האם (28) מבית שמש נעצרה יום השני של חול המועד פסח לאחר שבנה כבן חודש נמצא ללא רוח חיים בג'קוזי במלון באשדוד. האם סיפרה לחוקרים שהיה לה חיזיון אלוהי, שהשכינה אמרה לה להטביל את הילד במים וחשבה שהמים שומרים עליו לא פוגעים בו. היא הודתה כי הטביעה את בנה התינוק לפחות ארבע פעמים עד שנפטר, "השכינה התגלתה אליי", אמרה.

לבקשת פרקליטיה היא נשלחה על ידי בית המשפט השלום באשקלון לבדיקה פסיכיאטרית, שם נקבע שהיא לא כשירה לעמוד לדין. מאז הוארך מעצרה פעמיים נוספות, והיום בית המשפט האריך את מעצרה בפעם הרביעית.
התינוק מהגקוזי הצהרת תובע הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד