י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

105 שנים: הרבי כבש את רימינוב • צפו

האדמו"ר מרימינוב יצא עם חסידים ואוהדים לפקוד את ציונו של רבי יוסף מרימינוב זי"ע, בנו של מייסד השושלת רבי צבי הירש מרימינוב. הרבי ערך במקום טיש יארצייט ולאחר מכן המשיך למסע קברי צדיקים בפולין לציון הרה"ק מצאנז ביום ההילולה וציון רבי אלימלך מליז'ענסק • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מהמסע

105 שנים: הרבי כבש את רימינוב • צפו



לרגל יומא דהילולא ה-105 של הרה"ק רבי יוסף מרימינוב זי"ע, המריא נכדו האדמו"ר מרימינוב להשתטח בתפילה על ציונו הקדוש יחד עם חסידיו ואוהדיו, להעתיר בתפילה לישועת הכלל והפרט.

את המסע החל האדמו"ר יחד עם חסידיו בליז'ענסק בציון המחודש של הרה"ק רבי אלימלך מליזענסק זיע"א הנמצא בתהליכי שיפוצים בעקבות השריפה שכילתה את מתחם הציון. במקום התפללו שחרית לאחר מכן ערך האדמו"ר לחיים טיש במקום.



משם המשיכו לעיירת דינוב. האדמו"ר פקד את ציון הרה"ק הרה"ק בעל ה'בני יששכר' זי"ע מדינוב.

שיאו של המסע היה בהגיעם לעיירת רימינוב שבפולין. לפני שנכנסו לציון בעל ההילולה הורה האדמו"ר לפקוד את קברי רבני עיירת רימינוב הקדמונים שכיהנו לפני בואו של הרה"ק רבי מנדל מרימינוב לכהן כרבה של העיר. לאחר מכן המשיך לאוהל הרה"ק רבי מנחם מנדל מרימינוב ומשם פנה לאוהל האדמו"רים הסמוך, בו טמונים זה לצד זה הרה"ק רבי צבי הירש מרימינוב לצד בנו בעל ההילולה הרה"ק רבי יוסף מרימינוב זצוק"ל.

בציון החל הרבי באמירת כל ספר תהילים שנמשכ שעות עם תפילות ותחנונים. בסיום אמירת התהילים, נערכה טיש הילולה במקום.

לאחר מכן החל הרבי לנגן ניגוני התעוררות המיוחסים לבעל ההילולא וכן את ניגון אהבה רבה של חסידות סאטמר המיוחס לרה"ק מרימינוב. המעמד המרגש וניגוני הדבקות הותירו רושם עז על משתתפי המסע.

את תפילת ערבית באותו יום, התפללו בציון הרה"ק מצאנז בעיריית שיאנווה לרגל יום ההילולה.
לקראת סיום המסע, במלון בעיריית באבוב מסר האדמו"ר שיחת הכנה לקראת פתיחת הזמן לבחורים שהצטרפו לנסיעה. ומשם המשיכו לארה"ק.



























רימינוב הילולא קברי צדיקים פולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד