י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון

הקרב על ראשות טלז סטון: נציגי הקהילות נפגשו ב'דגל התורה'

בתנועת 'דגל התורה' ממשיכים גם הערב בדיונים מרתוניים סביב הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בחודש חשוון הקרוב • הערב, בשליחות הח"כים, התקיימה פגישה של נציגי הקהילות של היישוב טלז-סטון בבית 'דגל התורה' בבני ברק כדי להמליץ מי יהיה המועמד בבחירות הקרובות

ראש מועצת טלז סטון אברהם רוזנטל
ראש מועצת טלז סטון אברהם רוזנטל צילום: פנחס עמנואל

פרסום ראשון: פגישה של עשרה ראשי קהילות וגבאי בתי כנסת מטלז סטון נערכה הערב (שני) בבני ברק על רקע הקרב על ראשות המועצה המקומית קרית יערים טלז-סטון. המטרה: לגבש מועמד מוסכם שיובא להכרעתם של גדולי ישראל ואשר יתמודד בבחירות הקרובות בהסכמת כולם.

כהמשך לישיבות בנושא הבחירות המקומיות הנערכות בתקופה האחרונה ב'דגל' ובשליחות שלושת חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר נפגשו הערב נציגי הקהילות עם מנהל המחלקה המוניציפאלית של המפלגה מנחם שפירא.

טלז-סטון ידועה באוכלוסייה שבה מועמד מגיע מתוך התושבים ובעקבות כך הוחלט על פגישה עם נציגי הקהילות שיביעו את עמדתם בנושא הבחירות האם ראש המועצה המכהן אברהם רוזנטל ימשיך או שיהיה מועמד חלופי והדבר יובא כאמור בפני רבני התנועה וגדולי ישראל כך שלעת עתה הכול פתוח.

כזכור, בהודעה רשמית שפרסמה תנועת 'דגל התורה' בשישי האחרון, נכתב כי "בכדי להחליף נציג בישוב, או בכדי למנות נציג חדש יש לקיים דיון בהנהלת 'דגל התורה' או גוף מצומצם מטעמה, לקבל את אישור ועדת הרבנים של התנועה והכרעת גדולי התורה שליט"א".

"בימים האחרונים התפרסמו ידיעות שכביכול התקבלו החלטות לגבי נתניה, קריית יערים ובית שמש הפרסומים אינם נכונים", מבהירה התנועה הליטאית.

"כל החלטה שתתקבל בכל ישוב לקראת הבחירות המוניציפאליות תתפרסם באופן מוסמך ע"י דגל התורה", נכתב בנוסף בהודעת ההבהרה.

ההודעה של המפלגה הגיעה בעקבות שמועות של גורמים אינטרסנטים להריץ מועמדים נגד רצון התושבים ללא שהדבר הובא לשולחנם של גדולי ישראל.

מוניציפלי 2018 דגל התורה טלז סטון נציגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד