י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

גם אירופה יקרה, אבל יש אפשרויות זולות

"70% מהנוסעים לחו"ל במסגרת חופשות במערב אירופה ילונו במלונות של שלושה כוכבים. זה הסטנדרט הכי מבוקש במסגרת החבילות והנוסע העצמאי"

  • ג' חשון התשע"ב
גם אירופה יקרה, אבל יש אפשרויות זולות

"70% מהנוסעים לחו"ל במסגרת חופשות במערב אירופה ילונו במלונות של שלושה כוכבים. זה הסטנדרט הכי מבוקש במסגרת החבילות והנוסע העצמאי", אומר גלעד ברובינסקי, סמנכ"ל שיווק של חברת דיזנהויז.

זהו למעשה ההבדל מהותי בין תייר שמגיע לישראל ומבקש ללון בתל אביב או בירושלים לישראלי שנוסע למערב אירופה. התייר לרוב ילון במלון 4 כוכבים מכיוון שזה הדירוג של מרבית המלונות בתל אביב או בירושלים, לעומת הישראלי שעומד מול היצע רחב יותר של בתי מלון בדירוג של 3 כוכבים. "באופן יחסי יש יותר מלונות של 2-3 כוכבים במערב אירופה לעומת אלה שיש בתל אביב ובירושלים, כי אלה מלונות שמלכתחילה פונים לתיירות נכנסת. בתל אביב מדובר לרוב בתיירות עסקית, ולכן היא מכוונת גבוה", אומר ברובינסקי.

לדוגמה, כאשר עושים חיפוש באתר hotelscombined.com לבתי מלון שנמצאים כק"מ ממרכז פאריס, יש 56 מלונות ברמה של 2-3 כוכבים לעומת 17 מלונות ברמה של 4 כוכבים ואפס מלונות ברמה של 5 כוכבים. ככל שעולה המרחק ממרכז העיר, מספר המלונות של 2-3 כוכבים עובר את ה-300 ואילו זה של 4 כוכבים הוא 61. לעומת זאת, בתל אביב, ללא קשר למיקום בעיר, יש 23 בתי מלון ברמה של 4 כוכבים, 13 בתי מלון ברמת 5 כוכבים ו-44 מלונות ברמה של 3 כוכבים.

כאשר עיר מאפשרת לתייר מגוון בתי מלון ברמה של 2-3 כוכבים בתנאים סבירים, היא מאפשרת לו בהתאם להוזיל את ההוצאה על בית המלון, וזה ההבדל המהותי בין הערים המרכזיות בישראל למערב אירופה. בחו"ל יש אפשרויות רבות להוזלת הלינה ואילו בישראל פחות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד