כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

בפעם השלישית ברציפות: אתר מגדל זכה בתחרות WEBI 2011

גבר בשלב הגמר על האתר של חברת הביטוח הראל. משה תמיר, המשנה למנכ"ל: "זוהי הכרה מקצועית חשובה. העוצמה שלנו הינה היכולת לחבר בין העולם הווירטואלי לבין הסוכנים"

בפעם השלישית ברציפות: אתר מגדל זכה בתחרות WEBI 2011

פעילות האינטרנט של מגדל זכתה במקום הראשון בקטגוריית ביטוח ופיננסים בתחרות WEBI 2011 .
מגדל גברה בשלב הגמר על חברת הביטוח הראל. זוהי הזכייה השלישית ברציפות של מגדל בתחרות היוקרתית הנערכת זו השנה השביעית ע"י קבוצת אנשים ומחשבים.

אתר הבית של קבוצת מגדל, כולל סימולאטורים, מצגות אינטראקטיביות, וידאו ומחוללים מתקדמים המסבירים את עולם הביטוח, וחיסכון ארוך הטווח בשפה שכולם מבינים. אתר מגדל באינטרנט על מגוון המחשבונים והסימולאטורים שבו, הפך למקור מידע מרכזי לא רק עבור למעלה ממיליון וחצי לקוחות מגדל, אלא גם ללקוחות כל חברות הביטוח והציבור הישראלי בכללותו.

עידו לוי , מנכ"ל גלובל מרקטפלייס ויו"ר חבר השופטים בתחרות , נימק את הבחירה של מגדל במקום הראשון וציין: "מגדל הינה חברת הביטוח היחידה בישראל המבטיחה ומקיימת לדבר אל לקוחותיה "בשפה שכולם מבינים" זאת באמצעות שימוש במדיה אינטרנטית עדכנית, חדשנית ומגוונת. אתר מגדל הוא בעצם פלטפורמה אינטרנטית רבת זרועות החל מאפליקציית סלולר וכלה בסדרה אינטרנטית קומית בנושאי ביטוח. פלטפורמת אינטרנט זו מקדימה את אתרי האינטרנט של מתחרותיה בהפרש ניכר."

לדברי משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי, האחראי על פעילות האינטרנט בקבוצה: "הזכייה בתחרות זאת יחד עם הזכייה שהציבה אותנו כחברה המועדפת על הסוכנים ביתרון גדול בתחום הדיגיטלי, הם ביטוי ליישום האסטרטגיה שלנו למובילות בתחום הדיגיטלי והאינטגרציה שלו לערוצי ההפצה שלנו." משה תמיר בירך את צוות העוסקים במלאכה במגדל, בציינו כי בכל שנה גובר האתגר בתחרות והשמירה על המקום הראשון קשה ומחייבת מאמץ רב יותר.

קישורים:
לאתר מגדל
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד