כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

תקלות בסוללת האייפון 4S; אפל: "פתרון - לא בקרוב"

לקוחות שרכשו את המכשיר החדש התלוננו: הסוללה מספקת 10 שעות שימוש לכל היותר בזמן המתנה – הרבה פחות ממה שהבטיחה אפל. לפי הדיווחים, מהנדסי החברה פנו ללקוחות בניסיון לאתר את מקור התקלה

מכשיר האייפון 4S החדש בעת ההכרזה  צלם: אפל
מכשיר האייפון 4S החדש בעת ההכרזה צלם: אפל

האם חברת אפל עומדת בפתחה של פרשיית תקלות חדשה בייצור מכשיר האייפון? לאחר שכבר מכרה מיליוני יחידות מדגם האייפון 4S שהוכרז לפני יותר משלושה שבועות, פנו לקוחות רבים לחברה והתלוננו על תקלות בסוללת המכשיר, שלטענתם מספקת 10 שעות שימוש לכל היותר בזמן המתנה – הרבה פחות ממה שהבטיחה אפל בעת ההכרזה על המכשיר החדש. לפי דיווחים בתקשורת בארה"ב, המבוססים על עדויותיהם של מרואיינים שונים, בעת שימוש סביר במכשיר, גם כשכל האפליקציות הנחשבות כ"זוללות אנרגיה" כדוגמת סירי ו-iCloud וכאלו המבוססות מיקום מצויות במצב כבוי, מאבדת הסוללה כ-10% מחייה בכל שעה. במצב מנוחה (המתנה), דווח כי הסוללה מאבדת 5%-10% בכל שעה. "אפילו התקנה מחודשת של מערכת ההפעלה iOS 5 לא עזרה בפתרון התקלה", אמר אחד המרואיינים.

ביממה האחרונה התקבלו דיווחים שלפיהם מהנדסי אפל פונים ללקוחות שחוו תקלות בסוללה ומנסים לאבחן ביחד את מקור הבעיה, תוך שהם שואלים לא מעט שאלות על אופן השימוש במכשיר ואף מציעים להתקין כלי ניתוח לאיתור רכיבי חומרה ותוכנה שעלולים לבזבז את זמן הסוללה. בשלב מסוים, דיווח הגרדיאן הבריטי, מסר אחד ממהנדסיה של אפל כי נעשים מאמצים רבים לאיתור מקור הבעיה, אולם הפתרון עדיין לא קרוב.

בשנה שעברה, עם שחרורו של מכשיר האייפון 4, נרשמו פניות רבות מצד לקוחות שהתלוננו כי הם אינם מסוגלים להוציא שיחות בעת שהם אוחזים בצורה מסוימת במכשיר האייפון שלהם – תופעה שזכתה לכינוי Antennagate, "אחיזת המוות". בתגובה, ציינה אפל בתחילה שמדובר באחיזה לא אופיינית למכשיר טלפון ורק לאחר מספר שבועות הודתה שכנראה טעתה בתכנון העיצוב של האנטנה הפנימית במכשיר ואף העניקה כיסויי גומי ופלסטיק לכל המציג קבלת רכישה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד