כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

קרבות בית שמש • אבוטבול שולף מכתב תמיכה מנשיא המועצת

בעוד התככים ב'דגל' נמשכים סביב זהות המועמד מטעמם, בש"ס מקבלים חיזוק מנשיא המועצת בדמות מכתב תמיכה; "להתלכד ולהתאחד סביב מועמדותו של אבוטבול" • ורומז ל'דגל': "עלולים חלילה לאבד את הנהגת העיר באופן שייגרם חורבן נורא"

חכם שלום עם השר אריה דרעי. צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
חכם שלום עם השר אריה דרעי. צילום: יעקב נחומי, פלאש 90



בצל המאבקים הפנימיים ב'דגל התורה' סביב הצגת מועמדה לראשות העיר בית שמש, המועמד לראשות העיר מטעם ש"ס שולף מכתב תמיכה מנשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן.

במכתב שפורסם הבוקר בעיתון 'המודיע', קורא הגר"ש כהן להתלכד סביב מועמדותו של ראש העיר המכהן משה אבוטבול.

"היות שבראשות העיר עומד שלוחא דרבנן ושלוחא דאורייתא ידידנו הר״ר משה אבוטבול שהוא ידיד נאמן ליהדות החרדית ואשר ממלא את שליחותו הקדושה בשלום ובאחדות בין כל החוגים והקהילות, וזוכה לקדש שם שמים בהליכותיו ובמעשיו תוך ציות מוחלט לדעת תורה בכל דבר ועניין. ובפרט לאחר שזכה ושם שמים התקדש על ידו בהרחבת גבולות התורה והקדושה בעיר בית שמש בהקמת מוסדות תורה רבים ובניית אלפי דירות לבני התורה הי״ו, וכל עבודתו והנהגתו בנאמנות וביושר וזכה ללכד ולאחד את כל הציבור בשלום ובשלווה בהשקט ובטח להגדיל תורה ולהאדירה ולהרבות כבוד שמיים" כותב הגר"ש כהן.

נשיא מועצת החכמים מתייחס מתייחס במכתבו לחשש כי דגל תריץ מועמד מטעמה ובעקבות כך ייעלה לשלטון מועמד שאינו חרדי , וכותב במכתבו כי "על כן הנני קורא לכל אחינו ב״י להתלכד ולהתאחד סביב מועמדותו של הר"ר משה אבוטבול לראשות העיר גם בפעם הזאת, ואל להם לבני התורה ויראי ה׳ להיגרר למחלוקות אשר בגינם עלולים חלילה לאבד את הנהגת העיר באופן שייגרם חורבן נורא ליהדות החרדית, וכידוע בעניין זה שהרבה גופי תורה תלויים בזה וח״ו שלא תתבע תורה את עלבונה רח״ל".

כזכור 'בחדרי חרדים' דיווח כי בפגישת חברי הכנסת גפני; מקלב ואשר יחד ים רבני התנועה הרב זכובסקי והרב אפרתי במעונו של מרן הגר"ג אדלשטיין שבמהלכה נרשמה דעה אחידה בין כל הרבנים וחברי הכנסת ש'דגל התורה' צריכה להריץ מועמד עצמאי בעיר בית שמש.
מוניציפלי 218 חכם שלום כהן בחירות בבית שמש משה אבוטבול מכתב תמיכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד