ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

ליצמן: "שמח שמהלך טיפולי השיניים מצליח"

"היינו שמחים להגדיל את סכום ועדת הסל", הגיב סגן שר הבריאות לביקורת שהוטחה לעברו, בגין העדפת שיני ילדים על תרופות • הוסיף: "התוצאות מוכיחות"

ליצמן. צילום: יוסי פורמנסקי
ליצמן. צילום: יוסי פורמנסקי

סגן שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן, הופיע בכנס הארצי של המרכז לבריאות וקהילה בישראל בפני מאות רופאי שיניים, בשיתוף קרן פי. אי. אף, הפועלת לסבסוד אלפי טיפולי שיניים בשנה לנצרכים ומעוטי יכולת.

בנאומו שיבח ליצמן את פעילות המרכז והזכיר את הרב משה קאהן, העומד בראש המרכז, ואת ג'פרי שטרן, נשיא הקרן.

בדבריו אמר סגן השר כי תחום השיניים בכלל ולילדים בפרט עלה למודעות בזכות הכללת הטיפולים חינם לילדים, במסגרת סל הבריאות.

"אני שמח שהמהלך נושא פרי ומוכתר בהצלחה בכל רחבי הארץ. רבבות טיפולי השיניים שניתנו חינם לילדים, בשנת הפעילות הראשונה של התוכנית, מוכיחים כמה המהלך חשוב למען הילדים שלנו" אמר.

כן התייחס סגן שר הבריאות לביקורת שהושמעה, לפיה, בדיוני ועדת הסל שהחלו בימים אלה, הוקצב סכום נמוך יחסית לכאורה, וכי כסף שיועד לתרופות מועברים לטיפולי שיניים לילדים.

ליצמן אמר כי בעת ההחלטה להקצאת סכום מתוך סל הבריאות לטובת תוכנית השיניים לילדים, היתה גם ביקורת קשה, אך כיום כולם מבינים שהמהלך היה לטובה ולמען כלל ילדי ישראל, ללא הבדל מגזר או קבוצת אוכלוסיה.

"בוודאי שהיינו שמחים להגדיל את סכום ועדת הסל, אך אני בטוח שהוועדה תדע לפעול כראוי בתקציב שהוגדר" הוסיף ליצמן, אך הבהיר כי אינו מתערב כלל בעבודת הוועדה, שפעילותה שקופה ומקצועית בעליל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד