י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הסתיימה הפסגה הספרדית - ומה עם ישי? דרעי: 'היעד הבא - לישון'

במהלך הפגישה בין הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, והראשל"צ רבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר, העניקו השניים זה לזה את ספריהם בצירוף הקדשה. עם תום הפגישה נשאל אריה דרעי על אלי ישי וענה: "היעד הבא שלי זה לישון". צפו

הראשונים לציון הערב בסיום הביקור. (באדיבות המצלם)
הראשונים לציון הערב בסיום הביקור. (באדיבות המצלם)



השלום יצא לדרך: פגישה משולשת נערכה הערב בין הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, הראשל"צ רבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר, ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי וזאת במסגרת מהלך שלום דרמטי שנרקם בימים האחרונים, וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בסוף השבוע שעבר שיגר דרעי מכתב להרב עמאר שבו הוא התנצל על מספר מקרים שגרמו למתיחות בין הצדדים. בחלק ממכתבו לגרש"מ עמאר נכתב כי לא היה דיל של הרב עמאר יחד עם הרב דוד סתיו בבחירות לרבנות הראשית. כך גם נפגש אריה דרעי והראשון לציון הגרש"מ עמאר ביום חמישי לפגישה סודית.



מיקום הפגישה נבחר לפי הקשר משפחתי במעונו של הגאון רבי עובדיה יוסף, ראש ישיבת 'אהל יוסף' בנו של הגר"י יוסף וחתנו של הגרש"מ עמאר המתגורר ברחוב זריצקי ברמות ד' בירושלים.

לפגישה הגיעו גם הרבניות המחותנות, והפגישה נערכה כאמור כשעה ולא עסקה בנושאים פוליטיים אלא בדברי תורה, וכן בנושאים הקשורים לבתי הדין ואשר עלו לאחרונה.

במהלך הפגישה שוחחו השניים על ימי העבר וכן העניקו זה לזה את ספריהם. הגר"י יוסף העניק את ספרו 'ילקוט יוסף', והגרש"מ עמאר העניק את ספרו 'שמע שלמה'.

הגרש"מ עמאר כתב הקדשה בספרו: "לידידי ומחותני בנש"ק אראלים ותרשישים מעלת הראשון לציןן הרב הראשי לישראל הגאון הגדול מוהר"ר יצחק יוסף שליט"א יהי ה' עמו ויצליח בכל מעשיו בבריאות ורוב נחת וחיים עד העולם".

הגר"י יוסף כתב בהקדשתו: "למחותני היקר והנעלה, מר דיינא דנחית לעומקא דדינא, איש על העדה מחותני מוהר"ר שלמה משה עמאר שליט"א הראשון לציןן והרב הראשי לירושלים".

כתב 'בחדרי חרדים' שאל את השר דרעי עם תום הפגישה: האם היעד הבא לשלום הוא אלי ישי? אך השר דרעי סירב להגיב ואמר: "היעד הבא זה ללכת לישון, אני עייף".

















השלום הספרדי הגרשמ עמאר הגרי יוסף פיוס אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד