י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מי ריסס גרפיטי על חזית בניין העירייה?

כתובת גרפיטי התגלתה הבוקר בחזית בנין עיריית בני ברק בגנותם של סגני ראש העיר מטעם 'דגל התורה' • רק לפני כשבוע וחצי הם העניקו דרגות לשוטרים חרדים והותקפו במאמר מערכת ב'הפלס'

רובינשטיין ושפירא מעניקים דרגות לפני כשבוע וחצי. צילום: אלי שלזינגר
רובינשטיין ושפירא מעניקים דרגות לפני כשבוע וחצי. צילום: אלי שלזינגר





שבוע וחצי לאחר שסגני ראש העיר בני ברק מטעם סיעת 'דגל התורה' העניקו דרגות לשוטרים חרדים לקראת יום העצמאות, רוססה כתובת גרפיטי נגדם על בניין העירייה.

"רובינשטיין ושפירא תורידו ת'כיפה ותשטט(ר)ו" נכתב באמצעות ספריי ירוק על קיר עיריית בני ברק, שהתגלה הבוקר (רביעי) עם הגעת העובדים לבניין העירייה.

התמונה של הסגנים מנחם שפירא ואברהם רובינשטיין, פורסמה בטוויטר על ידי כותב השורות שהשתתף בטקס, ובסוף השבוע פורסמה התמונה בעיתון 'הפלס' של הפלג הירושלמי, תוך העברת ביקורת נוקבת על התקרבותם של נציגי דגל התורה למשטרה.

הגרפיטי הבוקר על חזית בנין העירייה. צילום: השיטור העירוני בני ברק

מדובר בטקס שנערך בערב יום הזיכרון, בו הוענקו דרגות ל-23 שוטרים ממשטרת מרחב דן, בהשתתפות מפקד משטרת מחוז תל אביב ניצב דוד ביטן, מפקד המרחב ניצב משנה שלום (מומי) בוריה, ראשי הערים במרחב דן. ראש העיר בני ברק שלח את סגניו, הרב אברהם רובינשטיין והרב מנחם שפירא.

שניים מבין השוטרים שקיבלו דרגות, הם חרדים, חובשי כיפות שחורות. אחד מהם, נינו של האמרי אמת מגור זצ"ל, המשמש כעוזרו של קובי פרטיג - אחראי תחום איתור נעדרים ומפקד בסיס זק"א תל אביב ומטבע הדברים משמש כאיש קשר בין המשטרה לקהילה.

מפקד המרחב כיבד את סגני העיר שפירא ורובינשטיין להעניק את הדרגות לשוטרים החרדים. לאחר שהתמונה שצילמתי פורסמה בעיתון 'הפלס' תוך העברת ביקורת נוקבת, רוססה לפנות בוקר כתובת גרפיטי בגנותם.

במשטרת מרחב דן הודיעו מאוחר יותר כי נפתחה חקירה לאיתור מי שהשחית את קיר העירייה.
גרפיטי עיריית בני ברק מנחם שפירא אברהם רובינשטיין הפלס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד