י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ספורטביבי: נתניהו מדווש עם האיטלקים • צפו

נתניהו שוב מגלה ספורטיביות: בסרטון משעשע שהופק לקראת מרוץ אופניים בין לאומי, הצטרף נתניהו לקבוצת רוכבים איטלקים • כך זה נראה

ספורטביבי: נתניהו מדווש עם האיטלקים • צפו



ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אתמול בחשבונות הטוויטר והפייסבוק סרטון מקורי בו הוא מצטרף ברכיבה לחבורת רוכבי אופניים איטלקים.

הסרטון הופק לקראת מרוץ האופניים "ג'ירו דאיטליה" שלראשונה בתולדותיו יוזנק מישראל. המרוץ, שיחל ביום שישי הבא בירושלים, יסתיים בסופו של דבר ברומא, ובו ייטלו חלק רוכבים מ-22 מדינות.

"מרוץ האופניים העולמי ג׳ירו דאיטליה מגיע לישראל!", כתב ראש הממשלה. "הייתי חייב להתאמן קצת עם הנבחרת המצוינת שלנו. בואו לעודד אותם!"

בסרטון המקורי שהופק נראה ראש הממשלה יוצר ממשרדו לכיוון רכבו, אך כשהוא מגיע אליו הוא אומר בזלזול: "מה פתאום רכב? לא צריך רכב".

בשלב זה שולף נתניהו את האופניים, ומכריז: "ג'ירו מגיע לישראל. אני חייב להתאמן!", תוך שהוא מתחיל לרכב על אופניו לעבר קבוצת רוכבים הממתינה לו בחוץ.

"היי, ראש הממשלה", מקבל את פני הרוכב המבוגר, ולוחץ את ידו. "שמעתי שהמוני רוכבים מגיעים לישראל, אז באתי לעזור לכם לנצח", אומר להם נתניהו.

"רכיבה מקצועית, ניסית פעם?" שואל אותו אחד הרוכבים. נתניהו מגיב בהומור: "אתה רציני? קטן עלי!" ומתחיל לרכוב. בשלב זה מחליף שחקן - רוכב מקצועי את נתניהו ומבצע פעלולים, מה שלא מפריע לנתניהו לקצור את השבחים מהרוכבים: "וואו, ראש הממשלה, אתה ממש יכול לרכב!" הם מפרגנים. "יודע מה? אתה תוביל את המרוץ!", ראש הממשלה מסכים, ומוביל את קבוצת הרוכבים.

"ג'ירו ד'איטליה השנה הוא למעשה המהדורה ה-101 של מרוץ האופניים "ג'ירו ד'איטליה", המרוץ יוזנק מירושלים, במרוץ נגד השעון למרחק של 9.7 ק"מ, וימשך בשני קטעים נוספים על אדמת ישראל.

לאחר יום מנוחה, יועבר המרוץ לאיטליה ל-18 קטעים נוספים ויסתיים ברומא. סך כל המרחק המצטבר אותו יעברו הרוכבים יסתכם ב- 3,546.2 ק"מ.

בנימין נתניהו ראש ממשלה מרוץ אופנים גירו דאיטליה ספורט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד