א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

יו"ר הקואליציה במתקפה על השר בנט: "מייצר כותרות כדי לקושש עוד קולות"

משבר פסקת ההתגברות: לאחר שבנט הצהיר כי לא יצביע עם הקואליציה, אם חוק פסקת ההתגברות לא יעבור בשבוע הבא - יו"ר הקואליציה תוקף אותו חזיתית: "הוא עושה פוליטיקה קטנה"

בנט VS אמסלם. צילומים: פלאש 90
בנט VS אמסלם. צילומים: פלאש 90



משבר פסקת ההתגברות מסרב לרדת מסדר היום. לאחר הצהרת 'הבית היהודי' כי במקרה וחוק פסקת ההתגברות לא יעלה להצבעה בועדת השרים ביום ראשון הבא (בעוד שבוע ויומיים), הסיעה כולה לא תצביע עם הקואליציה, כעת תורם של 'הליכוד' להשיב אש.

בראיון שהעניק הבוקר יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם לרשת ב' הוא לא היסס לתקוף את יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט: "בכל נושא ונושא הוא מייצר כותרות. מכל דבר הוא עושה פוליטיקה קטנה, ורה"מ לא שומע את הדברים ממנו אלא דרך התקשורת" האשים אמסלם את בנט והוסיף כי "בנט לא נוהג ברה"מ בכבוד - תלמידי רבי עקיבא נפלו במגיפה בגלל זה".

אמסלם המשיך ותקף את השר בנט בכך שהוא "לא נוהג ברה"מ בכבוד. הוא מדבר כאילו הוא מנהל את המדינה. בוא תתנהג כמו מישהו עם 8 מנדטים. הוא מייצר כותרות כדי לקושש עוד קולות".

כזכור, ב'בית היהודי' הציבו השבוע אולטימטום ל'ליכוד', לפיו לא יצביעו עם הקואליציה, באם חוק פסקת ההתגברות לא יעלה להצבעה בועדת השרים בעוד עשרה ימים. 

בהודעה שפרסמה 'הבית היהודי' נמסר "נענינו אמש לבקשת ראש הממשלה לדחות בשבוע את ההצבעה על פיסקת ההתגברות, על מנת להעמיק בנושא וללבן אותו". 

"עם זאת, סיעת הבית היהודי נחושה להעביר את פיסקת ההתגברות, המהלך החוקתי החשוב מזה 25 שנה. זהו הבסיס למשילות" הוסיפו ב'בית היהודי' והסבירו כי המהלך נועד "להוצאת המסתננים הבלתי חוקיים ולמאבק אפקטיבי בטרור. אסור להחמיץ הזדמנות היסטורית להשבת האיזון בין הממשלה לבין בג״צ שחרג מסמכותו". 

"על כן" הודיעו ב'בית היהודי', "אנו מודיעים שמיום ראשון, 06 במאי, בעוד עשרה ימים, אם החוק לא יעלה להצבעה בוועדת השרים לחקיקה, חברי הכנסת של הבית היהודי לא ישתתפו יותר בהצבעות עם הקואליציה. נזכיר שהליכוד 'מחויב' על פי ההסכם הקואליציוני לתמוך בפיסקת ההתגברות ברוב 61. הסכמים יש לכבד". 
פסקת ההתגברות נפתלי בנט דוד אמסלם משבר קואליציוני מתקפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד