י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הרשת גועשת: הנהג עצר למבוגרת - ותועד ע"י פקח

נהג מונית שעצר להוריד אשה מבוגרת מרכבו - צולם על ידי פקח עירוני • העצירה בוצעה ככל הנראה על מעבר חציה, ובסרטון נשמע הנהג צועק לעבר הפקח: "אתה יהודי? תתבייש לך. ואם זו הייתה אמא שלך?" • עיריית בני ברק טרם הגיבה לדברים

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90 צילום: פלאש 90



סרטון שתועד היום (חמישי) בשעות הצהריים בבני ברק, פורסם בקבוצות ועורר סערה. את הסרטון צילם נהג מונית שהסיע אשה מבוגרת ברחובות העיר השוקקת. בשעה שעצר להוריד אותה מרכבו, צץ לפתע פקח ותיעד את הרכב.



האירוע התרחש בסמוך ל'גן ורשא' ברחוב רבי עקיבא בעיר. ככל הנראה העצירה בוצעה על או בסמוך למעבר חציה, לא רחוק מקופת החולים במקום. מעבר החצייה, הוא במרחק של כמה מטרים אחרי הכניסה לקופת החולים. יצויין, כי כמה מטרים לפני קופת החולים, יש מפרץ אוטובוסים.

הנהג שהבחין בפקח מתחיל לרשום לו דו"ח, החל לצלם את הפקח ואת הקשישה שירדה מהמונית. בסרטון האמוציונלי, נשמע נהג המונית קורא לעבר הפקח: "בוא, אתה רוצה ראש בראש? בוא. הנה, צלם אותי שאני עוזר לאשה המבוגרת. בבקשה".

"מה אתה רוצה, שאני לא אעזור לאשה?" ממשיך נהג המונית בסרטון. "איפה הלב שלך? ואם זו הייתה אמא שלך?" אין לך בושה? היא אשה מבוגרת, קשה לה. רצתה מעבר חציה". בשלב זה מנסה הפקח לענות - "אתה תעמוד במקום שמותר לעצור כחוק", אך נהג המונית ממשיך: "אין בעיה. תתבייש לך, תתבייש. בושה וחרפה. אתה יהודי? צלם אותי. אחלה גבר אתה. שלח לי בדואר.

מטעם עיריית בני ברק טרם נמסרה תגובה. לכשתתקבל - נפרסמה.
מונית פקח דוח תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד