ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

עם ספרו של היטלר: חמוש ניסה לקחת בני ערובה במוזיאון השואה

משטרת צרפת עצרה ביום שלישי האחרון בעיר מיין צעיר צרפתי, לאחר שניסה לקחת בני ערובה במוזיאון יהודי לזכר יהודים שגורשו למחנות השמדה בשואה • הצעיר נעצר על ידי אנשי האבטחה במקום. והמשטרה עצרה אותו מיד לאחר שהמאבטחים השתלטו עליו

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay



משטרת צרפת עצרה ביום שלישי האחרון בעיר מיין צעיר צרפתי, לאחר שניסה לקחת בני ערובה במוזיאון יהודי לזכר יהודים שגורשו למחנות השמדה בשואה.

על פי הדיווח בכלי תקשורת צרפתיים, הצעיר בן ה-20 הגיע למוזיאון חמוש ברובה ציד שלא היה טעון, ובתיקו ספרו של היטלר "מיין קאמפף", וספרים אנטישמיים נוספים, בהם ספרים על דמותו של היטלר.

הצעיר ניסה לקחת את עובדי המוזיאון כבני ערובה, אך נעצר על ידי אנשי האבטחה במקום. המשטרה עצרה אותו מיד לאחר שהמאבטחים השתלטו עליו.

ה"דיילי מייל" מדווח כי האיש - שחקן כדורסל שכשל במקצוע ומתגורר עם הוריו - מוכר כאדם הסובל מבעיות נפשיות והוא אושפז בעבר במחלקה פסיכיאטרית.

בתיקו של האיש נמצאו מספר ספרים על יהודים ועל אנטישמיות בעולם. ובמחשבו האישי התגלה כי שוטט וחיפש כתבות על יהודים. האיש טען בחקירתו כי רצה לבצע הפיכה - אם כי לא ממש ברור כיצד תכנן לבצע אותה. כאמור, למרבה המזל הוא נכשל, לאחר שמאבטחי המקום השתלטו עליו.
בני ערובה היטלר מוזיאון מיין צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד