כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

שר התורה וראש הישיבה: כנסו למשא ומתן עם אבוטבול - ההכרעה טרם התקבלה

רבני 'דגל התורה' הגר"נ זוכובסקי והגר"י אפרתי עלו הבוקר להתייעצויות אצל גדולי התורה, כדי לקבל את הכרעתם בדבר הבחירות בבית שמש; אלה הורו להם להכנס למשא ומתן עם ראש העיר המכהן, בטרם יקבלו את ההכרעה • פרסום ראשון

שר התורה וראש הישיבה: כנסו למשא ומתן עם אבוטבול - ההכרעה טרם התקבלה



פרסום ראשון: הבחירות המוניציפליות: רבני 'דגל התורה' עלו הבוקר (שישי) למעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי בבני ברק, כדי לקבל עצה וברכה בכל הקשור לבחירות המוניציפליות ולבחירת נציגי התנועה, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

הרבנים הגר"נ זוכובסקי והגר"י אפרתי העלו על שולחנו של הגר"ח בעיקר את השאלה סביב העיר בית שמש, האם להריץ מועמד מטעם 'דגל התורה' שיתמודד לראשות העיר, זאת למרות התמודדותו של ראש העיר המכהן משה אבוטבול.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הגר"ח קנייבסקי הורה לרבני 'דגל התורה' שלפני שמקבלים החלטה אם להריץ מועמד מטעם 'דגל התורה' - להיכנס למו"מ עם ראש העיר משה אבוטבול בדרישה לקבל את כל מה שמגיע בדין לציבור דגל התורה מתוך הנחה, שאם המו"מ נכשל יחזרו לקבל היתר להתמודדות עצמאית.

משם המשיכו הרבנים אל מעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, אשר הורה להם, לנסות שוב מו"מ עם ראש העיר, כפי שהציע שר התורה הגר"ח קניבסקי ואם המו"מ יכשל דגל התורה תציג מועמד לראשות העיר.

רבני וח"כי 'דגל' בהתייעצות השבוע אצל ראש הישיבה.



כזכור, בראשית השבוע עלו הרבנים והח"כים למעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ברחוב ראב"ד בבני ברק, לקבל את הכרעתו לגבי העיר בית שמש.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', הרבנים וחברי הכנסת העלו במשך למעלה משעה בפני ראש הישיבה את ההתלבטויות שהצטברו בכל הדיונים האחרונים לגבי הבחירות לעיר, האם להתמודד לראשות העיר לאחר שראש העיר אבוטבול הכריז כי יתמודד כבר בלי תמיכתם העיקרית של 'דגל התורה' ושלומי אמונים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין קיבל החלטה משמעותית בנוגע לבחירות, אך ראש הישיבה ביקש מכל הנוכחים בחדר, הרבנים והח"כים - שלא לפרסם כלל את ההחלטה בשלב הזה ולהמתין עם פרסומה.

עוד נודע 'לבחדרי חרדים' כי נרשמה דעה אחידה בין כל הרבנים וחברי הכנסת שהשתתפו בפגישה אצל ראש הישיבה ש'דגל התורה' צריכה להריץ מועמד עצמאי בעיר בית שמש.
רבי חיים קנייבסקי דגל התורה הבחירות בבית שמש התייעצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד