י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מדוע שינה האדמו"ר את מיקום ההדלקה?

לאחר שההדלקה הפריעה לאדמו"ר מסלונים - לראשונה אחרי שנים רבות ועקב אי אישורים מהשלטונות - עוברת ההדלקה של 'תולדות אברהם יצחק' לרחבת 'חוט של חסד' בשמואל הנביא • כל הפרטים

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק בהדלקה. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק בהדלקה. צילום: שוקי לרר



החסידות הירושלמית 'תולדות אברהם יצחק', העורכת מידי ל"ג בעומר מעמד הדלקה ברחוב סלנט בירושלים, צפויה להעתיק את האירוע למיקום אחר בעיר, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

עד כה, מלבד ההדלקה אותה עורך האדמו"ר במירון, התקיימה ההדלקה הירושלמית ברחבה גדולה המכונה 'המגרש האתיופי' בסמיכות לבית המדרש, ובקרבת ביתו של הרבי מסלונים.

בהודעה שפורסמה לחסידים נכתב: "הננו להודיע בזה לבאי חצרות קדשנו, כי עקב הקשיים והתנאים שהציבו השלטונות העירוניים וקבלן העבודות במקום, אנו נאלצים להעתיק את מקום ההדלקה השנתית כאן בעירנו ירושלים ממקומה הקבוע במגרש האתיופי".

בהודעה נמסר כי האדמו"ר יערוך את המעמד ביום רביעי, בשעה 21:00 בערב, ברחבת מוסדות 'חוט של חסד' שבנשיאות הרב שלום ארוש, מול כיכר מנדלבוים. הכניסה לגברים תהיה מרחוב שמואל הנביא ואילו כניסת נשים לאירוע תתאפשר מחניון שומרי אמונים מול טמבור גואטה.

יצויין כי בשל המיקום שבו נערכו ההדלקות עד כה, נגרמו הפרעות ורעש להדלקתו של האדמו"ר מסלונים, וכעת עם עיכוב האישורים הוחלט על המתחם החדש.

כאמור, בחסידות גם מקיימים הדלקה ביום חמישי - ל"ג בעומר - סמוך לשקיעת החמה בציון הרשב"י שבמירון, בהשתתפות אלפים ובליווי טובי בעלי המנגנים.




תולדות אברהם יצחק המגרש האתיופי הדלקה בלג בעומר חוט של חסד חסידות סלונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד