י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

השיר הנצפה בעולם - עכשיו בגרסה ווקאלית יהודית • האזינו

הזמר עמרם אדר ממיאמי מגיש את הגרסה הווקאלית לשיר 'דספסיטו', לו השיק לפני עשרה חודשים את הקאבר היהודי • השיר, שבגרסתו המקורית צבר קרוב לששה מיליארד צפיות, מוגש בביצוע משותף של אדר, איציק שמלי ולהקת האקפלה - 'מכביסט' • להאזנה

השיר הנצפה בעולם - עכשיו בגרסה ווקאלית יהודית • האזינו



הלהיט העולמי 'דספסיטו' של הזמר לואיס פונסי מפורטה ריקו כבד מתקרב בצעדי ענק למספר בלתי נתפס של צפיות ביו טיוב - חמישה מיליארד ושש מאות שישים אלף, שיא הצפיות ברשת. לפי כעשרה חודשים, לקח הזמר עמרם אדר ממיאמי את השיר הפופולרי, והכין לו גרסה יהודית משלו. השיר אף ראה אור באלבומו השני של אדר.

השיר, לו נכתבו מילים חדשות ויצא בקליפ מושקע, הפך עד מהרה לוויראלי, וזכה להשמעות רבות בחתונות ובאירועים רבים. קהל היעד של אדר רחב אף יותר: ילדי בית ספר במדינות רבות, כדוגמת - ברזיל, דרום אמריקה, ארגנטינה, אוסטרליה ועוד, שרים להם את השיר בחדווה, שהפך לחלק מתכנית הלימודים.

במיוחד עבור תקופת ספירת העומר, חבר עמרם אדר אל להקת האקפלה 'מכביסט', ויחד עם היוצר איציק שמלי, שביצע את השיר במקור, מבצעים יחד כל החבורה את הגרסה היהודית-ווקאלית של השיר הפופולרי.

אדר, שמלי ו'מכביסט', מסכמים: "תמיד יש לזכור את המסר של המילים - לקחת את הדברים לאט, או להאט את הקצב שלהם. בגרסה היהודית של הלהיט, המסר הוא לקחת את החיים ברוגע, ולחיות אותם במלואם. יש לסמוך על ה', לדעת שהכל לטובה ולחיות כל יום על פי זה. מסר מושלם לתקופה זו של השנה, ימי ספירת העומר, ותקופה קצרה לפני חופשת הקיץ".



דספסיטו עמרם אדר איציק שמלי מכביסט ווקאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד