י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

משטרת ניו-יורק עצרה גבר חשוד שחנק חרדי

משטרת ניו-יורק עצרה ביום שישי האחרון גבר אשר חשוד כי ניסה לחנוק למוות את חבר הקהילה היהודית בקראון-הייטס בשבת שעברה

הרב מנחם מושקוביץ שהותקף
הרב מנחם מושקוביץ שהותקף



משטרת ניו-יורק עצרה ביום שישי בבוקר גבר אשר חשוד בנסיון הרצח של החרדי בשכונת קראון-הייטס בעיר.

האתר Yeshiva world news מדווח, כי הגבר, ג'יימס וינסט בשנות ה-40 לחייו נעצר לפנות בוקר ביום שישי האחרון, לאחר ששבוע קודם לכן ניסה לחנוק יהודי חרדי ללא סיבה.

האיש הואשם בנסיון חניקה, בתקיפה, ובהחזקת חומרים אסורים. כזכור, בשבת שעברה הותקף חרדי בשנות ה-50 לחייו בקראון-הייטס שבברוקלין, על ידי גוי שחור, שתקף אותו רק כי הוא יהודי.

ביום ראשון האחרון התראיין החרדי המותקף ר' מנחם מושקוביץ לרשת abc7 האמריקאית ותיאר את רגעי האימה; "אמרתי לעצמי שאין לי סיכוי כי הוא חזק ממני, אמרתי 'שמע ישראל', אבל היה לי נס ששתי אחיות מבית חולים סמוך רצו כדי לעזור לו".



כתבת הרשת שסיקרה את האירוע הקשה, אמרה כי משיחה שקיימה עם תושבים חרדים בשכונה, עולה כי הקהילה המקומית הפכה מודאגת מאד, זו התקיפה השנייה תוך שבוע של חבר הקהילה החרדית. רק בשבוע שעבר דווח ב'בחדרי חרדים' על חרדי שהוכה קשות על ידי קבוצת שחורים שבעטו בו בכל חלקי גופו".

מיד לאחר התקיפה פרסמה הליגה נגד השמצה בארה"ב, שהיא מציעה פרס של 5,000 דולר למי שיביא מידע שיביא למעצרו של התוקף. לאחר יממה פורסם על פילנתרופ מלוס אנג'לס שמציע 50,000 דולר למי שיביא ללכידתו של התוקף.

כעת נותר לבדוק האם מישהו זכה בפרס הגדול.
תקיפת חרדי קראון-הייטס נסיון רצח אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד