י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לשכת יו"ר 'הבית היהודי' מכחישה את הטענות: "אכל כשר בלבד"

שעות לאחר שהרשת סערה בעקבות גולשת שטענה בפייסבוק, כי ראתה את השר בנט אוכל בשבת במסעדה המגישה מאכלי טריפות, לשכת השר מכחישה את הטענה ומבהירה הבוקר כי "השר אכל בחדר האוכל של המלון בו שהה, ואכל אוכל כשר בלבד"

נפתלי בנט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
נפתלי בנט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בעקבות הסערה ברשתות החברתיות, לשכת השר בנט מגיבה הבוקר וטוענת כי "השר אכל בחדר האוכל של המלון בו שהה, כפי שעושה תמיד בעת ביקוריו בחו״ל, ואכל אוכל כשר בלבד".

"בעניין המאבטחים", מגיבים בלשכה, "מעולם לא נכנסנו לצלחותיהם של אחרים ולא נעשה זאת עכשיו. צר לנו על הרצון להכפיש ולהפיץ לשון הרע, מדובר בסיפור שלא קיים". כך אנשי לשכתו.

כזכור, כפי שדווח אמש (מוצ"ש) ב'בחדרי חרדים', אלה שיינולד, יועצת אסטרטגית המתגוררת בארה"ב, טוענת כי שר החינוך נפתלי בנט ורעייתו גילה - השוהים בימים אלו בארה"ב, סעדו בעיצומה של השבת במסעדה לא כשרה בלב ניו יורק. אלא שמבדיקת 'בחדרי חרדים' עלה כי אכן השר בנט שהה בשבת במלון שבו ממוקמת המסעדה. לדברי גולשים, קיימות מנות כשרות במלון.

בפוסט שפרסמה אלה בפייסבוק, כתבה כך: "שבת. השר בנט יושב לידינו עכשיו בניו יורק עם אשתו, אוכלים במסעדה לא כשרה".

שיינולד סיפרה בהמשך לחבריה ברשת, כי השר ששוהה בניו יורק הגיע יחד עם רעייתו למלון jw Marriott Essex House, בניו יורק, יחד עם 2-3 שומרי ראש, לדבריה, הם "מילאו צלחות כאילו לא אכלו חודש, כולל כמויות בייקון (חזיר) וכו'. וישבו לידינו ובאותן צלחות בנט הדוחה אכל הרי אוכל גם. עם פה פתוח. איכס".

שיינולד המתגוררת בניו יורק ועוסקת כאמור ביועץ אסטרטגי לחברות בין לאומיות - הוסיפה והסבירה לחבריה - מדוע היא לא תיעדה את השר: "הרגשתי שחודר מדי לצלם, אבל זו האמת לאמיתה. לבוש חולצה תכלת קצרה ומכנסיים כהים. אשתו בשמלה ירוק זית קצרה".

אדם נוסף בשם יואב כהן סיפר ברשת כי היה במקום, לדבריו, "גם אני הייתי בבית אסקס, וגם ראיתי את זה. לא ממש אכפת לי מה ואיפה הוא אוכל, אבל כשר אורתודוקסי בממשלה, זה שיפוט לקוי".

כהן הוסיף כי "אחד מאנשי הביטחון של השר בנט אכל כאילו הוא לא ראה אוכל במשך שבוע, על צלחת גדולה שם בייקון ושאר מאכלים".

כאמור, 'בחדרי חרדים' בדק ואכן השר בנט שהה השבת במלון 'מריוט אסקס האוס' בארה"ב.

כמו"כ, 'בחדרי חרדים' פנה להנהלת מסעדת 'מירטון איסקס' בניו יורק, שם אישרו כי אכן הם מוכרים המבורגר בייקון ומזה מורכב חלק גדול מן התפריט. בנוסף, 'בחדרי חרדים' שאל האם השר בנט סעד במסעדה אמש, מטעם המסעדה סירבו לאשר או להכחיש, ומסרו "אנחנו לא מוסרים מידע אישי על הסועדים במסעדה".

יצוין, כי 'בחדרי חרדים' הביא רק את המידע שפורסם ברשת, ועליו הוא התבסס. כמו"כ, 'בחדרי חרדים' פנה ללשכת השר בנט לקבלת תגובה, אך דוברו מסר כי מכיוון שהשר שוהה בניו יורק - תגובתו תפורסם עם צאת השבת בניו יורק.

הבוקר כאמור הגיבה לשכת השר, כי "אכל אוכל כשר בלבד".
נפתלי בנט אוכל כשר מסעדה מלון סערה ברשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד