ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הילדים החרדים שרו זמירות בצהרי השבת - והמשפחה ספגה דו"ח

המשפחה החרדית שהתיישבה לסעודת השבת, לא חלמה שזו תסתיים בדו"ח משטרתי • אב המשפחה ל'בחדרי': "מתחת לביתי, מתקיימת מידי שבת פעילות של ילדי 'הצופים', אך באופן תמוה מעולם לא נשמע כי הם נקנסו" • "אם אשלם את הקנס, הם יבואו בכל שבוע כשאני שר זמירות"

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90



מ', חרדי ותושב העיר רמת גן, גילה לתדהמתו כי זכה בדו"ח בעוון "גרימת רעש על ידי שירה או צעקה". במסגרת הדו"ח נדרש מ' לשלם קנס בגובה 250 שקלים טבין ותקילין.

בפירוט הדו"ח, שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נטען על ידי השוטר המקומי כי בהגיעו עם שוטרים נוספים למקום, נשמעו מקומתו של מ' קולות שירה רמים ומרעישים. "עלינו אל מקור הרעש", מספר השוטר, "ומעבר לאותה דלת אכן נשמעו יושבי הבית שגרמו לשאון ולצעקות". לאחר שנקשו בדלת פגשו אנשי החוק בבעל הבית.

בעל הדירה, שביקש שלא לחשוף את שמו השמור במערכת, שחזר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "האירוע התרחש לפני כחודשיים. בביתנו איכלסנו אורחים מיוחדים, וכשחזרנו מבית הכנסת הגדול לאחר תפילת מוסף, בסביבות השעה 13:30, התחלנו את הסעודה. בין האורחים היו שני ילדים מוכשרים, חברי מקהלת בית הכנסת הגדול בעיר, והם שרו בסעודה בסולו".

"בסביבות השעה 14:15", משלים מ', "הגיעו השוטרים לדירה וקנסו אותנו".

מ' מספר עוד ל'בחדרי חרדים': "מתחת לביתי ברמת גן, מתקיימת מידי שבת פעילות של ילדי 'הצופים', אך באופן תמוה מעולם לא נשמע כי הם נקנסו".

לשאלתנו האם ישלם את הקנס, משיב מ' בשלילה. לדבריו הוא צפוי לערער בבית המשפט על ההחלטה לקנוס אותו. ויש לו גם סיבה: "אם אשלם את הקנס, הם יבואו בכל שבוע כשאני שר זמירות. ניאבק על הקנס גם בבית המשפט אם יתעורר צורך".

ממשטרת ישראל נמסר כי "בגין האירוע התקבלו מספר תלונות מאזרחים למוקד 100 בדבר הקמת רעש בלתי סביר והפרעת מנוחה בשעות האסורות על פי חוק. משטרת ישראל תמשיך לפעול לאכיפת החוק למען שיפור איכות חייהם של כלל התושבים".

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר בתגובה: "מדובר על הודעה של משטרת ישראל. המשרד להגנת הסביבה יידרש לנושא, במידה ומקבל הדו"ח יפנה למערך ברירות משפט של המשרד להגנת הסביבה, ויערער או יבקש להישפט - אם יבחר בכך".





זמירות שבת סעודה דוח משטרה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד