י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עושים אירוע? כך תדאגו למוזיקת רקע מושלמת

כמעט בכל אירוע נוכל ליהנות ממוזיקה שתנעים את זמנינו בקבלת הפנים, לרוב זאת תהיה מוזיקה נעימה ורגועה שתשרה אווירה נוחה ונעימה בווליום אחיד ותלווה אותנו במהלך קבלת הפנים שבפתיחת האירוע

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay

 


ברוב אולמות האירועים קיימות מערכות הגברה ואז אין צורך לדאוג למערכת הגברה עבור האירוע, אבל במקרים בהם אין לנו מערכת הגברה קיימת נצטרך לדאוג להשכרה של מערכת הגברה מתאימה לאירוע, איך לעשות את זה באופן נכון? במאמר שלפניכם.

בשוק קיים מגוון ענק של ציוד הגברה, המון סוגים ומותגים שמקשים עוד יותר על בחירת ההגברה המתאימה ביותר לאירוע שאותו אתם מארגנים. ולכן מומלץ תמיד לפנות לאיש מקצוע על מנת שתוכלו להבטיח שתספקו את פתרון השמע הטוב ביותר לאירוע שלכם, גם פנייה לחברה שמציעה שרות של השכרת ציוד הגברה יכולה לעזור המון.

באופן כללי בחירת ההגברה באירוע שלכם תלויה במספר פרמטרים עיקריים. פרמטר חשוב שנצטרך לבדוק הוא את מספר האנשים המשתתפים באירוע, בהתאם לכמות המשתתפים נדע להתאים את עוצמת מערכת השמע בצורה הטובה ביותר.

גם לגודל המקום שאותו אנחנו רוצים לכסות במוזיקת רקע יש השפעה על בחירת ההגברה. ככל שהמקום יהיה גדול יותר או לחלופין אם הוא מתבצע בשטח פתוח נצטרך עוצמת שמע חזקה יותר. כמו גם אם מדובר על מוזיקת רקע עדיף ומומלץ מאד לבחור במספר גדול יותר של רמקולים על מנת שתיהיה פריסה נכונה וטובה יותר של מוזיקה, עדיף לבחור מספר גדול יותר של רמקולים קטנים מאשר רמקול אחד חזק יותר. אם נבחר באופציה של השכרת רמקול אחד חזק יצא מצב שבו במקום אחד ישמעו מוזיקה חזקה מאד אבל במקום מרוחק יותר מהרמקול תישמע המוזיקה בעוצמת שמע נמוכה מאד, אך כאשר אנחנו בוחרים מספר רמקולים קטנים, בכל רחבי קבלת הפנים באירוע תשמע מוזיקה בעוצמה אחידה ומתאימה.

כאשר אתם בוחרים חברה להשכרת ציוד לאירוע שלכם, יש לבדוק אם החברה מקצועית ועם ניסיון רב בתחום על מנת להבטיח שאיכות השמע באירוע תיהיה ברמה גבוה וללא רעשים שיפריעו לאורחים שלכם. ניתן לבדוק זאת ע"י קריאת המלצות וחוות דעת באינטרנט וברשתות החברתיות.

אופציה נוספת ונהדרת למוזיקת רקע נעימה בקבלת פנים היא באמצעות נגן, ישנם המון נגנים שמציעים את שירותיהם ויוכלו ללוות את קבלת הפנים במוזיקה לפי סגנונכם, מה גם שאופציה כזאת יכולה להוסיף המון לנראות האירוע, אם תבחרו לדוגמא נגן שמנגן על כלי גדול ומיוחד כמו סקסופון תיהיה אטרקציה נוספת לאורחים והם יהנו גם מסוג של מופע נחמד.

אם אתם מתלבטים רבות בסגנון המוזיקה שיתנגן בקבלת פנים כדאי שתבחרו את המוזיקה שתתאים לאופי האירוע בצורה הטובה ביותר. אם לדוגמה האירוע הוא חתונה כדאי אולי לבחור במוזיקה נעימה וקלילה ויהיה ניתן לבחור גם בשירים רגועים ומרגשים שנכתבו במיוחד לחתונות.

בקיצור, מוזיקת רקע לקבלת פנים היא אופציה שלא כדאי לוותר עליה, היא מוסיפה עניין ונותנת אווירה טובה ונעימה יותר, רק צריך לעשות את הבחירה הנכונה שתתאים בצורה הטובה ביותר לאירוע שלנו.

השכרת רמקול מוזיקת רקע אירועים הגברה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד