י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"הציבור החרדי צריך עובדים סוציאליים ומטפלים מתוך הקהילה"

במעמד הפתיחה המרגש של פורום בוגרי עו"ס במכללת מבחר, שנערך בשיתוף המרכז הרפואי 'מעייני הישועה', השתתפו הנהלת המכללה והנהלת המרכז הרפואי ולמעלה ממאה ועשרים מבוגרי המכללה, הפרוסים כיום ברחבי הארץ במגוון משרות מרשים במיוחד

צילום: מכללת מבחר
צילום: מכללת מבחר



"זוהי זכות גדולה עבורי לקחת חלק בהשתתפות בכינוס חשוב זה" אמר הרב שלמה רוטשילד, מנכ"ל המרכז הרפואי מעייני הישועה. "החיבור בין מכללת מבחר למעייני הישועה הינו חיבור טבעי ובעל ערך מיוחד. לשנינו מטרה משותפת, להעניק לחברה ולקהילה מטפלים יר"ש, טובים ומקצועיים יותר, שיבינו את הצרכים של הקהילה החרדית."

גם פרופ' ישראל שטראוס – מנהל המערך הפסיכיאטרי במרכז לבריאות הנפש של 'מעייני הישועה' דיבר על הצורך החשוב של המגזר, במטפלים שיגיעו מתוכו ויכירו את כל הניואנסים הקטנים שמרכיבים חיי קהילה שלמה. בהרצאתו המרתקת הוא דיבר על ההתמודדות עם בעיות אתיות בטיפול, התמודדויות שכל עו"ס שעובד 'בשטח' נתקל בהן מדי יום ביומו...

מיד לאחר מכן, התיישבו הבוגרים לארוחת ערב חגיגית סביב שולחנות ערוכים, ולדיון מקצועי על מהות הכנס והנושאים שירצו לדון בהם בפורום הבא. תגובות נלהבות נשמעו מקרב הבוגרים, על המיזם החדש מטעם מכללת מבחר, וכן ביקשו למסור תודה לצוות ההיגוי של הפורום, שכלל מס' בוגרים ובוגרות ממסלול עו"ס, יחד עם הנהלת המכללה, אשר פינו מזמנם וממרצם והשקיעו חשיבה עמוקה בכדי שהכנס יהיה מוצלח.

גולת הכותרת של ערב זה, היה שיעורו השבועי הקבוע של הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, שאליו הצטרפו כל משתתפי הכנס. הרב נענה לבקשת 'פורום הבוגרים', לדבר על הנושא החשוב של 'הקוד האתי בראי ההלכה'. במהלך השיעור נידונו סוגיות משמעותיות והרות גורל, הבאות מדי יום לפתחם של עובדים סוציאליים מהמגזר. הרב ענה לשאלות המשתתפים וחיזק את ידיהם במלאכת הקודש שהינם עושים. לסיום חידד הרב זילברשטיין את הצורך התמידי להמשיך וללמוד. מכללת מבחר לקחה את הדברים לתשומת לבה ותמשיך בכינוסים רבים מסוג זה, המהווים ערך מוסף הלכתי ומקצועי לכל בוגרי המסלול.

'פורום הבוגרים' הינו יוזמה חדשה מבית מכללת מבחר: לכל מסלול יתגבש פורום משלו, שיכלול כינוסים מקצועיים אחת למס' חודשים, עיתון שיהווה מקום למאמרים ומחקרים של הבוגרים, של גורמים מקצועיים, מרצים מהמכללה ועוד.

הנהלת מכללת מבחר מודה לשותפים המקצועיים ולמשתתפי הפורום בוגרי המכללה, שבזכותם, הערב הפך ליוזמה ברוכה שרק תלך ותגדל בעז"ה.

מלאו פרטים בטופס הבא, או חייגו: 072-37133474

צילום: מכללת מבחר












מכללת מבחר מעייני הישועה פרופ רוטשילד כנס בוגרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד