י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אבוטבול לקראת מו"מ: "נפתח את הכל"

אבוטבול מתכונן למו"מ עם נציגי דגל התורה ומקורביו מבהירים: "אם ידרשו תיקים שלא בחזקתם, כל התיקים יפתחו מחדש"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



מקורבי אבוטבול ל'בחדרי': אם דגל ידרשו לפתוח תיקים - כל התיקים יפתחו מחדש. לקראת פתיחת המו"מ בעיר בית שמש, אבוטבול ידרוש השתתתפות נציג נוסף של ש"ס הארצית לצוות המו"מ.

לאחר הוראת גדולי ישראל לפתוח במו"מ עם ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול ולקראת פתיחת המו"מ המעשי, יגבשו הצדדים את הצוות שינהל את השיחות.

'בחדרי חרדים' חושף כי מצידם של 'דגל התורה' יקיימו חברי הכנסת יו"ר דגל התורה גפני, מקלב ואשר מנהל המחלקה המוניצפלית מנחם שפירא, שיחות מקדימות למפגשי המו"מ עם אבוטבול ואחר כך יקבעו את זהות חברי המו"מ שינהלו את השיחות.

בכירים במפלגה אומרים בשיחה ל'בחדרי חרדים', כי חברי הכנסת הטילו את ניהול המו"מ על אחד מחברי הכנסת, וממתינים לתשובה חיובית ממנו.

לצדם של נציגי דגל התורה, ישתתפו במו"מ גם נציגי שלומי אמונים, וזאת בהוראת ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין כי הסכמים יש לקיים.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בעקבות כך שבדגל מצהירים שהמו"מ ינוהל על ידי חברי הכנסת ולא על ידי הנציגים המקומיים, אבוטבול צפוי לפנות בימים הקרובים ליו"ר ש"ס השר דרעי, בדרישה למנות נציג נוסף לצוות המו"מ מטעם התנועה הארצית.

"כיוון שחלק משיחות המו"מ ידונו על דילים ארציים, דרוש בצוות גם נציג מטעם התנועה", אומר מקורב לראש העיר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

עוד אמר: "בדגל צריכים להבין כי אם הם ידרשו לפתוח תיקים שלא בחזקתם, כל התיקים יפתחו". לדבריו, "יבואו נציגים ויבקשו לשים את תיק התכנון והבניה שנמצא כיום בידי דגל, גם על שולחן המו"מ".

לעצם העניין, נראה כי המו"מ יבשיל לידי הסכמות, ומקורבו של אבוטבול אומר ל'בחדרי' כי "אני צופה במאה אחוז הצלחה למו"מ". בימים הקרובים כאשר יגבשו הצדדים את צוותי המו"מ, יחלו השיחות באופן פורמלי שע"פ הערכות ימשכו עד להגשת הרשימות.
משה אבוטבול מו תיק רשימות בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד