כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ש"ס בהכנות לקראת הבחירות המקומיות: הצוות המוניציפלי נחשף

מחממים מנועים בתנועה הספרדית. מיכאל מלכיאלי, ינון אזולאי וחיים ביטון: הכירו את חברי הצוות המוניציפלי של תנועת ש"ס, לקראת הבחירות הקרובות למועצות המקומיות • החלוקה: הח"כים מכינים את השטח והמנכ"ל עורך את המו"מ פרסום ראשון

ש"ס בהכנות לקראת הבחירות המקומיות: הצוות המוניציפלי נחשף
פלאש 90 ו-וויקיפדיה



פסח עבר, וגם בש"ס החלו לחמם מנועים לקראת הבחירות המוניציפליות שיתקיימו בעוד ארבעה חודשים. אחרי שבש"ס נמנעו מלעסוק בבחירות באינטנסיביות, בימים הקרובים ימונה צוות רשמי שירכז את ההכנות לבחירות המקומיות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי וינון אזולאי כבר החלו לעסוק בנושא, כאשר במהלך ימי הפגרה סיירו השניים באופן מתואם בערים ובריכוזים השונים, שם פגשו את הנציגים, רבני הקהילות ואת המשפחות הבולטות כהכנה לקראת הבחירות.

בנוסף מקיים מנכ"ל התנועה חיים ביטון שיחות מו"מ עם מפלגות שונות בכל הערים הרלוונטיות.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי בימים הקרובים יקיים יו"ר התנועה חלוקת תפקידים בצוות שצפוי לקיים מפגשי תיאום והכנת השטח לקראת הבחירות המקומיות.

כזכור במהלך מושב החורף הציב יו"ר התנועה השר אריה דרעי, את יעדי התנועה לקראת הבחירות המונציפאליות.

"בבית שמש", אמר, "ראש העיר שלנו משה אבוטבול, מצליח לפתח ולשגשג את העיר. הוא צריך להמשיך בתפקידו ואנחנו נתמוך בו בכל הכוח. אין עוד ראש עיר שנותן כל כך הרבה סמכויות ותפקידים לכל המפלגות ומכבד את כולם. כולנו זוכרים כיצד כולנו התגייסנו למענו ופעלנו יחד ימים ולילות למען הצלחתו. אבוטבול ימשיך בתפקידו" הצהיר דרעי, שהוסיף כי גם "בעמנואל – רוב הציבור, תושבי המקום נמנים על אנשינו, וגם בבחירות הקרובות מועמד ש"ס ימשיך להוביל ולהצעיד אותה קדימה". 

דרעי הוסיף והכריז כי גם "ברכסים – במסגרת ההסכם בין המפלגות, מועמד ש"ס יתמודד לראשות המועצה כמועמד מוסכם של הציבור החרדי".

על העיר אלעד, שם הפסיד בבחירות האחרונות לישראל פרוש, אמר דרעי בזמנו כי "באלעד - רוב תושבי העיר נמנים על הציבור הספרדי, ציבור בני התורה. ראשות העיר שייכת לתנועת ש"ס. נלכד את כל הכוחות ונצליח בעז"ה לעמוד במשימה". 
שס בחירות עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד