ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מה היה בקיסריה? תמיכה לראשות או ספר

ראש עיריית בית שמש - העיר הגועשת ורועשת סביב שאלת המתמודדים החרדים בבחירות המוניציפליות, הגיע אמש לביקור במעון הנופש של הרבי מצאנז, ומטבעם של דברים בימים אלה, נפוצו פרשנויות שונות בדבר מטרת ביקורו

אבוטבול אמש אצל הרבי מצאנז בקיסריה להביא את ספרו החדש
אבוטבול אמש אצל הרבי מצאנז בקיסריה להביא את ספרו החדש



האם הרבי מצאנז הביע את תמיכתו בראש העיר בית שמש משה אבוטבול לקדנציה נוספת? באם נשפוט על פי הודעת הדוברות שהוציאו בלשכתו של אבוטבול לאחר ביקורו אצל הרבי במעון הנופש בקיסריה, הרי שכן.

אך אם נשפוט על פי הכתבה הבוקר בעיתון 'המודיע', עיתון הבית של ראש העיר המפרסם תדיר בהבלטה על תמיכת גדולי ישראל בו, הם כבר נזהרו בלשונם והלכו בין הטיפות.

כבר אתמול לאחר הביקור המתוקשר פרסם כתב 'בחדרי חרדים' משה ויסברג, כי גורמים המעורים בפגישה אמרו: "כי אין קשר בין הבחירות לבואו של אבוטבול הוא הגיע רק להביא את ספרו החדש וקיבל ברכה מהרבי".

בעיתון 'המודיע' נכתב הבוקר (שני) כי האדמו"ר מצאנז הביע הערכתו לראש העיר בית שמש והודה על פועלו למען מוסדות צאנז ושיזכה להרבות חיילים לתורה ויאריך ימים על ממלכתו.

בעיתון התעלמו מהציטוט של הדובר שכתב בהודעה כמו שתמיד מכניסים ללא שינוי: "כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א: מי שרואה את בית שמש כיום, ויודע מה היה כאן לפני עשר שנים, יודע שצריך לחזק את ר' משה אבוטבול להמשיך עוד שנים רבות בתפקידו".

בנוסף נכתב: "בסיומו של הביקור בירך האדמו"ר שליט"א את ראש העיר, ואמר כי הוא שמח לשמוע כי יש אחדות בבית שמש, וקהילות הקודש מתאחדים יחדיו לתמוך בו שוב לראשות העיר, וברכת האחדות תהיה למנוף של הצלחה עבור בית שמש שהיא כיום אחת הערים החשובות ביותר לציבור החרדי, וכולנו יודעים שלראש העיר ר' משה אבוטבול יש הרבה זכויות בכך, ולכן הצלחתו היא הצלחת בית שמש כולה".

גם נוסח זה נעלם מהעיתון, יודעי דבר מספרים כי אכן הביקור נועד רק בשביל הבאת הספר שראש העיר הוציא לאור לאחרונה וכן הודאה של הרבי לאבוטבול על פועלו למען המוסדות. תמיכה בשלב זה, כלל לא על הפרק.

ב'דגל התורה' ואף בשלומי אמונים נשמו הבוקר לרווחה, הנה עוד תמיכה שאבוטבול בנה עליה וניסה להיאחז, אך זו ירדה מהפרק.
משה אבוטבול בית שמש הרבי מצאנז עיתון המודיע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד