כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

טראמפ מתייעץ עם עוקביו בטוויטר: "איפה להיפגש"

הנשיא חובב הטוויטר פנה לעוקביו הרבים ושאל אותם היכן הם מציעים לקיים את המפגש הקרוב בינו לבין מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און: "רק שואל", כתב הנשיא הססגוני

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ צייץ בשעות האחרונות לגבי המפגש הקרוב בינו לבין מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און. טראמפ, שבאופן קבוע משתף בטוויטר את מחשבותיו ואת רצונותיו, הפעם פנה לעוקביו הרבים, ושאל.

"מספר מדינות נכללות באפשרות שהמפגש (עם מנהיג צפון קוריאה) יתקיים אצלן, אך האם בית השלום/ בית החופש, שנמצא על גבול צפון ודרום קוריאה, יהיה אתר יותר מייצג וחשוב ממדינה שהיא צד שלישי? רק שואל". כך טראמפ בטוויטר.



כפי שסוקר ב'בחדרי חרדים', טראמפ יעשה היסטוריה וייפגש עם האיש שרק לפני מספר חודשים החליף עמו איומים הדדיים. טראמפ וקים איימו אחד על השני בטילים גרעיניים, אך לאחרונה שניהם הפתיעו בהודעות מתואמות על מפגש פיסגה אפשרי.

טראמפ עצמו כבר מתכונן למפגש, ובסוף השבוע אמר שמקום למפגש ותאריך כבר עומדים לפני סגירה.

בינתיים אומר נשיא דרום קוריאה, כי דונלד טראמפ צריך לזכות בפרס נובל לשלום. את הדברים אמר ראש ממשלת דרום קוריאה מון ג'אה-אין, הוא ציין כי הפרס היוקרתי מגיע לטראמפ על מאמציו לסיים את הסכסוך עם צפון קוריאה. "מה שאנחנו צריכים עכשיו, זה רק שלום". הוסיף.

שני המנהיגים מהדרום ומהצפון נפגשו ביום שישי האחרון לפסגה היסטורית בגבול של שתי המדינות, שם הבטיחו שניהם לשים סוף לעוינות ביניהם, ולפרק את הנשק הגרעיני מהאי הקוריאני
דונלד טראמפ צפון קוריאה קים גונג און

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד