כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מה באמת קרה עם הפאניות בבני ברק

פרסומים שונים גרמו היום לבהלה בקרב נשים חרדיות העוסקות בתחום הפאנות, בעקבות דיווח ברשת על מעצרן של מספר נשים. מה האמת?

מה באמת קרה עם הפאניות בבני ברק



פרסומים שונים גרמו היום לבהלה בקרב נשים חרדיות העוסקות בתחום הפאנות, בעקבות דיווח ברשת על מעצרן של מספר נשים על ידי רשות המיסים. אולם מבדיקה שערך 'בחדרי חרדים' עולה כי הדיווח אינו נכון וכלל לא בוצעו מעצרים.

על פי הפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', רשות המסים ערכה בסוף השבוע החולף מבצע ביקורת רישום הכנסות בעיר בני ברק ובסביבה. במסגרת המבצע, שנוהל על ידי פקיד שומה מרחב דן, נערכו ביקורות בעיקר בבתי עסק בתחום הפאנות.

מדובר בעשרות בתי עסק, בחנויות והן בבתים פרטיים, שנבדקו על ידי פקידי השומה. במהלך הבדיקה, נבדקו הספרים בהם רושמים את הכנסות העסק. למרבה ההפתעה, כמעט כל העסקים נמצאו שאינם מעלימי מס והון שחור.

יחד עם זאת, מרשות המיסים נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר ב-15% העלמה, שזה לא חריג", ובעקבות כך נחקרה באזהרה בעלת עסק אחד או שניים, ובתום החקירה שוחררו מבלי שנעצרו.

יצוין, כי המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור, במסגרת המדיניות להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים, כך על פי רשות המיסים.
פיאות כושר הרתעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד