י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מה תלבשי בחורף? לכי על 'שכבות'

החורף בא • התקופה הזו, הבלתי מוגדרת, מקשה עלינו בדרך כלל למצוא 'מה ללבוש': בבוקר חם, בלילה קר, רגע שמש רגע גשם • זה הזמן ל'שיטת השכבות'

מה ללבוש? צילום: יעקב נחומי
מה ללבוש? צילום: יעקב נחומי



מתלבטות מה ללבוש? בגד קל או בגד חם? רגע חם, רגע קר? לסטייליסטית אורית לבה יש כמה רעיונות עבורכן.

דווקא לעונה הזו, תחילתה של עונת החורף המתקרבת. הפעם, היא בוחרת להעניק לכולנו כמה טיפים חשובים בנושא...מראה השכבות!

"כולנו יודעות כי בישראל כמעט ולא קיימת עונת המעבר, שהיא בעצם עונת הסתיו ואם מידי פעם נרגיש בה, היא קצרה מאוד", אומרת אורית, ולכן, ממליצה בעונה "להתלבש בסגנון השכבות, או כפי שנהוג לומר במונחי האופנה, עונת הבצל. ומדוע? כפי שלבצל ישנן שכבות, כך הביגוד שלנו לעונת הסתיו יהיה עשוי שכבות שכבות.
למה הכוונה?

כדאי ללבוש 2 שכבות דקות כדי שבמשך היום נוכל להסיר שכבה אחת כדי לא להרגיש חם מידי, ובמשך שעות אחר הצהריים עד הערב, נוכל לעטות על עצמינו שכבה נוספת, אם כי לא עבה מאוד.

רעיונות? בבקשה:

תוכלי ללבוש את אחת מחולצות הבסיס שלך והפעם בחרי לך חולצה בצבע אחיד וחלק כשמעליה תוכלי ללבוש אפודה מעניינת, בעלת דוגמא עשויה מצמר דק ובצבעוניות משלימה את צבעה של חולצת הבסיס.

למשל: חולצה בצבע כחול כהה תשתלב מצויין עם אפודה כסופה, וחצאית אפורה.

אפשרות נוספת, במקום חולצת הבסיס, לבשי חולצת כפתורים בעלת הדפס עדין כמו פרחים, נקודות כוכבים, או משבצות ומעלי לבשי עליונית ארוכה ודקה הנלבשת ועוטה כמעין של. במקרה זה כשהחולצה בעלת הדפס, רצוי שהעליונית תהיה חלקה.

חולצת משבצות בגווני חום, ירוק זית וצהוב, תשתלב מצוין עם עליונית בגוון אופוייט, ולכך צרפי חצאית בירוק זית או חום כהה.

אפשרות נוספת, למראה שכבות מיוחד היא במקום עליונית, לבשי ז'קט מחויט קל. הז'קט המחוייט ישתלב מצויין עם חולצת בסיס או חולצה בסגנון רומנטי במראה רך עם רקמות או וולנים.

המסר העיקרי לי אליכן בשידור זה הוא לדעת לסגנן את ההופעה. נסי לבחור לעצמך את הפריט שייתן את הסגנון המיוחד בכל הופעת לבוש ולערבב סגנונות.

הכוונה, ערבבי מראה ספורטיבי, כמו חולצת הבסיס עם ג'קט מחוייט וזאת על מנת ליצור בכל פעם את האיזון להופעה מושלמת.

לסיום, בכל הופעת לבוש כדאי לקשור צעיף, או שרשרת צבעונית כדי להכניס מעט חיים וצבע להופעה הכוללת.

על אורית לבה

וכמו תמיד, אורית תשמח ללוות אתכן ליום כיף של סטיילינג אישי לכל אחת או לקבוצת נשים עד 3 נשים ביחד, ללמוד כיצד להרכיב הופעות לבוש, לסגנן מראה ברגע ולשלב צבעים.

ניתן להזמין אותה גם לערב נשים של סטיילינג, בו היא תשמח לתת הרצאה וגם טיפים נכונים לכל אחת ואחת לגבי בנייה נכונה של הופעות לבוש המותאמות לנתונים האישיים הבדים הנכונים ושילובי צבעים מיוחדים.

אורית לבה, סטייליסטית, 0546332463
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד