י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חתיכת היסטוריה: אוהל האדמו"רים המיתולוגי בשיפוצים

לאחר שנשרף ונבנה מחדש לפני עשרות שנים, ושבעים שנה אחרי שארונו של בעל ה'אהבת ישראל' הובא לישראל שיפוצים נרחבים באוהל אדמו"רי ויז'ניץ בבית החיים בבני ברק • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים ותיעוד

האוהל היום בשיפוצים. צילום: שוקי לרר
האוהל היום בשיפוצים. צילום: שוקי לרר



בהוראת האדמו"ר מויז'ניץ התחילו היום (שני) בשיפוץ אוהל האדמו"רים הקדושים לבית ויז'ניץ הטמונים בבית החיים שומרי שבת, זכרון מאיר בבני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השיפוץ נערך בעקבות העומס והצפיפות שנוצרה במקום בעת שעולים לפקוד את הקברים, השיפוץ באוהל יכלול מערכת תאורה ומערכת מיזוג אוויר חדשה לרווחת המתפללים וכבר לקראת ב' סיון יום היארצייט של האדמו"ר בעל ה'אהבת ישראל' מויז'ניץ זיע"א.

מדובר בהיסטוריה של ממש, לאחר שהאוהל קיים כבר שבעים שנה בתחילה הוא היה עשוי מעץ וברבות השנים הוא נשרף עד לבנייתו מאבן לפני ארבעים שנה.

בניית האוהל באופן מיוחד החלה ביום עליית ארונו של הרבי בעל ה'אהבת ישראל' זיע"א לארץ הקודש בי"ג אייר תש"ט לפני כשבעים שנה.

באוהל שהוא למעשה מחובר ביחד עם עוד אוהל כשבאוהל הגדול טמונים בני האדמו"רים מ'אהבת ישראל', ה'מקור ברוך', ה'אמרי חיים', ה'ישועות משה', ה'חכמת אליעזר' וה'ברכת משה'. לצד עוד שני בנים של ה'אהבת ישראל'. באוהל הנוסף והקטן יותר טמונים רבי נפתלי חיים מדז'יקוב, רבי משה ארנסטר, ורבי אליהו שטרנבוך זצ"ל.

שוקי לרר תיעד את בניית האוהל ומגיש תמונות מהשיפוצים היום







































חסידות ויזניץ אוהל האדמורים האהבת ישראל שיפוצים היסטוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד