י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

דרעי בישיבה הסגורה: "מזהה שנתניהו מעונין להמשיך בלי זעזועים"

בישיבת ש"ס הסגורה אתמול התייחס היו"ר לשורת נושאים העומדים על סדר היום • על השלום ההיסטורי: "צריך לפעול שזה יישמר ולא לאפשר לגורמים מסוימים לחבל בו" • בית שמש: "מקווה שזה יסתדר על הצד הטוב ביותר" • בלעדי ב'בחדרי'

אריה דרעי. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
אריה דרעי. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



בלעדי: שבוע אחרי חשיפת השלום הספרדי, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בהתייחסות ראשונה למהלך שהוביל לשלום הספרדי. ל'בחדרי חרדים' הגיעו עיקרי דבריו של השר דרעי בישיבת סיעת ש"ס שהתנהלה אתמול בכנסת בדלתיים סגורות.

"המפגש של הרב עמאר והרב יצחק יוסף עורר הרבה שמחה וקורת רוח בציבור שלנו ובכלל", אמר דרעי לחברי הכנסת והוסיף "אף אחד לא אוהב מחלוקות ואני שמח שזה נגמר. צריך כעת לעבוד ולפעול שזה יישמר ולא לאפשר לגורמים מסוימים לחבל בו". 

דרעי הוסיף ואמר בנושא כי "המטרה היתה להכניס למהלך הזה עוד כמה רבנים ולכן הדבר נשמר בסוד, אבל לצערי הדבר לא התאפשר בסופו של דבר. נמשיך לפעול לאחדות השורות תחת הנהגת מועצת חכמי התורה".

השר דרעי המשיך והתייחס בדבריו גם לנושאים המוניציפליים שעל סדר היום ואמר כי "ש״ס היא המפלגה הגדולה ביותר שיש לה הכי הרבה נציגים ברשויות. אנחנו מעצמה מוניציפלית ואני חושב שאין עוד מפלגה שמוכנה כעת כמונו, ברמה המנהלתית, האירגון, העבודה בשטח והמיומנות. אני רואה איך הנציגים שלנו עובדים בשטח, פועלים, מארגנים אירועים והם הבולטים ביותר".

השר דרעי העלה בפני הח"כים גם את הגזרה הלוהטת - בית שמש וכן לפרסום ב'בחדרי חרדים' שחשף את החלטת גדולי הדור, אשר הורו ביום שישי האחרון לחברי 'דגל התורה' לפתוח במו"מ עם משה אבוטבול; "אני שמח שיש הסכמה לתמוך במשה אבוטבול ולנהל מו״מ ואני מקווה שזה יסתדר על הצד הטוב ביותר", אמר דרעי.

דרעי שהגיע לישיבת הסיעה הישר מדיון הקבינט שעסק בנושא איראן, התייחס לכנס הקיץ הצפוי שנפתח אתמול ואמר כי "קשה כעת להעריך לאן פניו של המושב הזה. בנושא חוק הגיוס, אני מקווה שהנוסח המתגבש כעת במשרד הבטחון יהיה תואם לנוסח שאנחנו הבאנו ונוכל להתכנס כולנו לנוסח מוסכם."

לדברי דרעי, "יש לפנינו עוד אתגרים כמו חוק הגיור שהוועדה שישבה בעניין לא הביאה מתווה שנוכל להסכים איתו. יש עוד נושאים במחלוקת והכל תלוי ברצון של השותפים להמשיך לעבוד בשיתוף פעולה".

לסיום התייחס דרעי לפרשנויות לפיהן נתניהו מעונין בבחירות ואמר "אני מזהה שנתניהו כעת מעונין להמשיך בלי זעזועים, ואני מקווה שכך זה יימשך".
אריה דרעי שס הבחירות בבית שמש השלום הספרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד